BrukerSlettet Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Noen som har testet ut Vista Transformation Pack til XP? Satt å lurte på om jeg skulle prøve det ut, men litt usikker siden det endrer systemfiler o.l. noen som har hatt problemer? Hvordan blir det ved Norsk XP? Blir det engelsk da isåfall?
V!king1 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 (endret) Installerte det for et par dager siden. Synest windowsen min ble ganske kul For å si det slik, jeg trykte meg kjapt gjennom installasjons instruksene og alt det der. Restarta maskina, og fant ut at explorer.exe filen var vekk, så fikk på en måte ikke startet opp pcn. Fikk til å kjøre uninstall på det, men måtte få tak i explorer.exe filen fra en annen pc for å få startet opp maskinen igjen. Så prøvde jeg igjen, nå i sikkerhetsmodus når jeg installerte, og leste nøye gjennom hele greia. Da fungerte alt supert! Måtte også kjøre icon rebuilder eller noe slikt for å forandre ikonene, dette leser du om i install greia. Er ingenting som blir engelsk nei Slik ser det ut nå: Endret 10. august 2006 av ViPaZz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå