Gå til innhold

Toshiba VS. Fujitsu Siemens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godkveld!!

Jeg får lønn nå om noen få dager å skal kjøpe meg en bærbar datamaskin tenkte meg, evt. en stasjonær til samme pris, Vil legge inn en sum mellom 11000 - 13000,-

Jeg er ute etter en bærbar datamaskin som jeg kan spille noen spill på, bl.a, Battlefield2, World of Warcraft, FM06 - trenger ikke kjøre disse spillene på max oppløsning, men har sett meg ut denne til nå;

TOSHIBA Hvordan tror dere denne vil drive spill osv? Går jeg for denne skal jeg update den til 2gb ram men er litt usikker på dette skjermkortet: Skjermkorttype ATI Radeon X1400,Dedikert videominne i MB 256,Delt videominne i MB 128 - noen som har erfaringer eller hørt hvordan det er?

Håper noen kan hjelpe meg!!:D

Så litt på denne FUJITSU SIEMENS nå, og hva vil dere med erfaring å kunnskaper anbefale av disse 2 som beste spille maskin? Evt andre alternativer som er bra på spill, må være elkjøp pc, da får jeg hentet god rabatt=)

Hva er kraftigst skjermkort av; ATI Radeon X1400 VS. nVidia GeForce GO 7600 ?

Håper noen med erfaringer kan hjelpe meg, trenger seriøst hjelp:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du sett på andre modeller, dell og asus f.eks.?

6651224[/snapback]

Nei, jeg får innkjøps pris på Fujitsu Siemens, Toshiba, Packard Bell og HP gjennom elkjøp, en god kamerat av meg jobber der å fikser priser, derfor måå det være disse merkene, kan være noen tusen å spare;D

Skrevet
Nei, jeg får innkjøps pris på Fujitsu Siemens, Toshiba, Packard Bell og HP gjennom elkjøp, en god kamerat av meg jobber der å fikser priser, derfor måå det være disse merkene, kan være noen tusen å spare;D

Er jo nesten helt lik de to pcen du har plukket ut, eneste forskjellen er grafikkortet. Vet ikke ytelsesforskjellen mellom de to kortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...