Guest Slettet+142 Report post Posted August 10, 2006 (edited) noen se på feilmeldingen her ka som e feil? Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /var/www/admin/loginch.php on line 12 dette skjer på en LAMP server !? Edited August 10, 2006 by Slettet+142 Quote Share this post Link to post
roac 0 Report post Posted August 10, 2006 noen se på feilmeldingen her ka som e feil?Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /var/www/admin/loginch.php on line 12 dette skjer på en LAMP server !? 6646346[/snapback] LAMP sier ikke meg noe, men har du slått på støtten for MySQL i PHP? Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+142 Report post Posted August 13, 2006 noen se på feilmeldingen her ka som e feil?Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /var/www/admin/loginch.php on line 12 dette skjer på en LAMP server !? 6646346[/snapback] LAMP sier ikke meg noe, men har du slått på støtten for MySQL i PHP? 6650620[/snapback] LAMP... Linux Apache Mysql PHP... tror eg... men eg skal ikkje måtte gjøre noe.. før virket det helt fint, men plutselig klikket d... må si at eg ikkje skjønner helt ka som skjedde... Quote Share this post Link to post
spøkelse 5 Report post Posted August 13, 2006 mysql-modulen lastes ikke av php, det er det som er feilen. Kan den være kommentert ut av php.conf (eller hva fila heter)? Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+142 Report post Posted August 14, 2006 mysql-modulen lastes ikke av php, det er det som er feilen. Kan den være kommentert ut av php.conf (eller hva fila heter)? 6670120[/snapback] kordan kan d skje uten videre da? virket jo helt fint inntil denne posten... Quote Share this post Link to post