Gå til innhold

Lvl 40 Rogue - Hvor skal jeg queste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som sagt lvl 40 Night Elf Rogue.. Jeg har prøvd Tanaris, men der er det fpr høg lvl.

STV gidder jeg rett og slett ikke mer.

Noen som vet om noen plass?

Svar asap.

-=NeoguN=-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv feralas eller hinterlands, all though horde hinterlands er ikke anbefalt før lvl 46-47, kommer an på class. Dessuten kan du kjøre mye instance, feks. Ulda og SM Cath.

Skrevet

Er lvl 40 selv nå, ikke rogue, men samme det. Holder på litt i Feralas, Tanaris og STV. Spørs litt hva du har lyst til å gjøre. Om det er questing eller grinding etc. STV er en helt genial sone, men på dagen er det umulig å gjøre noe uten at du blir ganka en del, men om natta er det kurant.

Skrevet
Mener det er noen quester rundt den lvl som kan hentes i Southshore, men husker ikke helt sikkert. er en stund siden jeg var 40 :p

6645013[/snapback]

Husker ikke helt hvordan det er for Alliance, men jeg har 2 røde eller gule quests fra Tarren Mill nå som level 40, så det er godt mulig.

Skrevet
STV kan du grinde til 45

6653787[/snapback]

Enkelte synes grinding er gørr kjedelig, og han spurte om questing :)

6654576[/snapback]

Questing?

STV har vel mest quest av alle zone?

Feralas har også litt quest du kan gjer, Tanaris kan du begynne når du er ca 43-45

med masse ZF quester

Skrevet
STV kan du grinde til 45

6653787[/snapback]

Enkelte synes grinding er gørr kjedelig, og han spurte om questing :)

6654576[/snapback]

Questing?

STV har vel mest quest av alle zone?

Feralas har også litt quest du kan gjer, Tanaris kan du begynne når du er ca 43-45

med masse ZF quester

6654615[/snapback]

Jeg har allerede sagt at questing i STV er bra. Jeg kommenterte på han som mente at grinding var bra der. (det er jo det, men trådstarter spurte om quests)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...