Gå til innhold

Kritikk på galleri


Anbefalte innlegg

Jeg poster med en link til DevA, ikke fordi jeg trenger pageviews, men jeg vil vite hvorfor jeg får for få pageviews, og hva jeg kan gjøre for å få flere. Jeg tipper dette har noe med bildene mine å gjøre, så da er det deres tur til å være kritiske.

 

Deviant

 

Bare kikk igjennom galleriet en kort gang, og gi meg en tilbake meldig på hva som er bra, kan gjøres bedre, og hvordan jeg kan gjøre ting bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først uten å se på bildene dine, og kun ved å se på hovedsiden.. Så kan jeg se at du ikke er så mye å ser på andre sine bilder, og legger igjen kommentarer og putter i dine favoritter.

Det hjelper veldig å kommentere andre, for at de skal komme å se på dine bilder.

Nesten som reklame.

 

Så når det kommer til bildene dine:

Mange av dem er veldig fine.. Jeg likte veldig godt "Harbour 1" og "craddle of light" :thumbup:

 

Så når jeg ser på resten av bildene dine, ser jeg at det er veldig mye forskjellig der. Det er folk som hopper i vannet, solnedganger, sjø, grafiske kreasjoner og mye annet.

Du har ikke et bestemt tema i galleriet ditt (det har ikke jeg heller).. Jeg vet ikke om det gjør så mye, men man kan vel bli litt forvirret av alle de forskjellige type bildene.

 

Når det kommer til selve bildene, så vet jeg ikke helt hva du kan gjøre.. De er alle veldig forskjellige. Virker til meg som om du tar et bilde hvis du ser et fint motiv, og nok med det... Ikke at du får en ide først og så prøver å lage et bilde ut av ideen. Det å planlegge et bilde før det blir tatt kan i mange situasjoner hjelpe ganske så mye. :)

 

Ellers kan jeg ikke hjelpe så mye.. :blush: (hvis jeg hjalp i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Først uten å se på bildene dine, og kun ved å se på hovedsiden.. Så kan jeg se at du ikke er så mye å ser på andre sine bilder, og legger igjen kommentarer og putter i dine favoritter.

Det hjelper veldig å kommentere andre, for at de skal komme å se på dine bilder.

Nesten som reklame.

 

Så når det kommer til bildene dine:

Mange av dem er veldig fine.. Jeg likte veldig godt "Harbour 1" og "craddle of light"  :thumbup:

 

Så når jeg ser på resten av bildene dine, ser jeg at det er veldig mye forskjellig der. Det er folk som hopper i vannet, solnedganger, sjø, grafiske kreasjoner og mye annet.

Du har ikke et bestemt tema i galleriet ditt (det har ikke jeg heller).. Jeg vet ikke om det gjør så mye, men man kan vel bli litt forvirret av alle de forskjellige type bildene.

 

Når det kommer til selve bildene, så vet jeg ikke helt hva du kan gjøre.. De er alle veldig forskjellige. Virker til meg som om du tar et bilde hvis du ser et fint motiv, og nok med det... Ikke at du får en ide først og så prøver å lage et bilde ut av ideen. Det å planlegge et bilde før det blir tatt kan i mange situasjoner hjelpe ganske så mye.  :)

 

Ellers kan jeg ikke hjelpe så mye..  :blush:  (hvis jeg hjalp i det hele tatt)

6643641[/snapback]

 

Takk, holder i massevis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...