mysjkin 197 Report post Posted August 9, 2006 Jeg utvikler noen nettsider med javascript i. I firefox kan jeg bruke Javascript-konsollet for å få opp eventuelle feilmeldinger. Men finnes det noe tilsvarende i IE? Jeg kan få opp 'Sun Java Console' men jeg ser ikke hvordan den kan hjelpe meg med å debugge det som skjer av script på siden. M. Quote Share this post Link to post
___ 5 Report post Posted August 9, 2006 Jeg utvikler noen nettsider med javascript i. I firefox kan jeg bruke Javascript-konsollet for å få opp eventuelle feilmeldinger. Men finnes det noe tilsvarende i IE? Jeg kan få opp 'Sun Java Console' men jeg ser ikke hvordan den kan hjelpe meg med å debugge det som skjer av script på siden. M. 6641830[/snapback] Installer Microsoft Script Debugger. Søk på Google så finner du ut hvordan. For FireFox burde du heller brukt FireBug, en bra extension for debugging av javascript. Werner Quote Share this post Link to post
mysjkin 197 Report post Posted August 10, 2006 Funker glimrende! Takk for hjelp og tips. Så langt har jeg klart meg med javascript konsollet i firefox, men en skikkelig debugger er jo ikke noe å kimse av. M. Quote Share this post Link to post