Gå til innhold

Dumt å ha to konsoller?


Bralt

Anbefalte innlegg

Akkurat nå så ønsker jeg meg en Xbox, men jeg har allerde en playstation2 som jeg fremdeles har tenkt å bruke en stund fremover....

Er det slik at det er unaturlig å eie to konsoller samtidig og at det bare kommer problemer ut av det?(økonimske, upraktiske, osv...)

Lurer på om det er noen som har flere konsoller her, vil gjerne høre deres mening!:)

(ønsker ingen konsoll-krig her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-21 22:09, skrev Bralt:

Akkurat nå så ønsker jeg meg en Xbox, men jeg har allerde en playstation2 som jeg fremdeles har tenkt å bruke en stund fremover....

Er det slik at det er unaturlig å eie to konsoller samtidig og at det bare kommer problemer ut av det?(økonimske, upraktiske, osv...)

Lurer på om det er noen som har flere konsoller her, vil gjerne høre deres mening!
:)
(ønsker ingen konsoll-krig her)


 

Det er da vel strengt tatt ikke mer problemer enn penger (og muligens plass rundt TVen). Spørsmålet er om XBox gir deg spill som er verdt å investere såpass mye ekstra for.

Lenke til kommentar

Har PS2 og Xbox. Xboxen er jo ganske ny, så jeg er mest opptatt av den akkurat nå, særlig Moto GP. Men det kommer titler på PS2 som jeg MÅ ha, og samme gjelder for Xbox. Dessuten var Xbox så billig at den er mer enn verdt prisen jeg betalte. Det er vel egentlig ingen bakdeler med å ha flere konsoller bortsett fra man må venne seg til flere forskjellige kontrollere og dessuten har jeg begynt å sikle på GC...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 22:34, skrev Kamikaze1:

Jeg har både ps2 og xbox, og hvis det ikke hadde vært for GTA3 og Vice City, så hadde jeg sikkert solgt ps2'en..



 

Ehhhrrr... *host* *ehhhmmm* *host! Metal gear solid, grand turisomo, tekken, Final Fantasy osv osv osv... HOST*

 

Hva kan XboX stille opp med??

 

"bra" salgstall og halo???? (ikke glem det stoooore beistet selv og den elendige kontrollen)

 

(jeg er klar over at jeg risikerer å bli slakta ved å ta sjansen på å iritere trofaste X-box fans som egentlig angrer men ikke tørr å innrømme det. Men jeg måtte bare få sagt det...)

Lenke til kommentar

akkurat nå...

 

PS2 på en 21":

dama og eksen sitter på denger hverandre løs i tekken 4.

 

xbox på en 32" widescreen:

to venninner av lillesøstra mi sitter å spiller DOA3:

 

gamecube på en gammel 28" fra 1980-tallet:

lillesøstra mi er i ferd med å runne sm sunshine.

 

pc (p4 [email protected], gf4ti, 17" LCD):

bestekammeraten min suger skikkelig i CS.

 

gammelt spisebord fra "gudene-vet-når":

Jeg sitter å legger opp kabal, klarte det nesten forrige gang...

 

Jepp, jeg har et luksus-problem...

 

ps. rommet mitt er ikke stort nei.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-29 23:03, skrev BoardkilL:

Flere konsoller er helt topp

Har Xbox, Dreamcast, GameCube og PSX stående. Pluss en gameboy til reiser så klart. :wink:


Bruker Xbox mye, Cube en god del og Dreamcast sånn innomellom. Greit å ha flere, så har man flere spill å velge i. :smile:


 

Hvordan gjør du det med bilde/lyd tilkoblinger ? Må du bytte hver gang eller kjører du via en reciever ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-29 23:12, skrev b-duvaland:


Hvordan gjør du det med bilde/lyd tilkoblinger ? Må du bytte hver gang eller kjører du via en reciever ?


 

Det er jo flere Scart innganger på en TV :wink:

har Xbox på en, Cube på en, og DC på composite i front.

PSX bruker jeg ikke lenger, veldig sjelden i alle fall.

Ellers så har man vel alltids flere tver og da :wink:

og I nødstilfeller kobler jeg bare konsoll til på composite på tv-inn kortet :smile:

 

Mange muligheter.

 

Lyd kjører jeg direkte på TV når jeg spiller Cube og DC. Xbox kobler jeg til Soundblaset Extigy via optisk kabel, ut til surroundsett. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...