Gå til innhold

Virtual Daemon Manager V4.03HE


choer_

Anbefalte innlegg

Har akkurat lastet ned "Virtual Daemon Manager V4.03HE" og installert Sim City 4 Rush Hour. For å unngå ubehageligheten ved å miste original Cd'er av de spillene jeg spiller så har jeg laget en kopi av spillet som et image in en .bin fil. Jeg har latt min Daemon simulere denne Cd'n fra .bin fila så jeg kan spille spillet uten å ha original CD'n i DVD-rommen. Fila blir uten problemer lest av og jeg kan uten problemer få tilgang til informasjonen på denne emulerte CD'n.

 

MEN!

 

Når jeg skal starte spillet og bare bruke en emulert CD i steden for den originale klager spiller (Sim City 4 Rush Hour) over at jeg må sette spill CD'n i CD/DVD Rommen for avlesing. Problemet er da at jeg har jo brukt Daemon til å emulere en slik CD for avlesing, men spillet godtar eller ser denne ikke. Det skal vel ikke være slik? Hva gjør jeg galt?

 

Mvh.

Endret av choer_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, jeg sendte deg en PM som jeg siterer her for de intreserte som måtte ville svare ogs:

 

"En av de første tingene jeg prøvde var å deaktivere min fysiske DVD leser, som vanligvis er i bruk. Det hjalp ikke, SC4 leste ikke av den virtuelle CD leseren opprettet i Daemon og klageet derfor igjen på manglende CD. Noe som skulle egentlig være der som en emulert CD. Noen ideer?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...