Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musa vil ikke virke lenger!


Anbefalte innlegg

Har store problemer med en Trust trådløs mus for tiden. Kjøpte den sammen med en bærbar fra psdata, men etter kort tid begynte ting å gå galt.

I starten fungerte alt som det skulle, innstallerte driver og programvare som fulgte med musen og alt gikk fint. men etter en stund ville musa rett og slett ikke virke lenger. Prøvde da en vanlig usb-mus fra min stasjonære istedet, men ikke en gang den ville virke. Virket som om usb-portene var deaktivert på et vis..

 

Så jeg sjekket litt rundt på nettet etter en løsning, fant da ut at mange hadde det samme problemet og at en mulig løsning kunne være å oppdatere drivere til chipsettet og legge inn service pack 2. men ingenting hjalp.

 

Deretter prøvde jeg trådløs-musa på stasjonær-pc'n. der og funket ting helt fint i starten, trengte ikke å legge inn drivere en gang. MEN, etter kort tid klikket alt. Nå nekter begge musene å virke på begge pc'ene. har prøvd alt, oppdatert drivere, avinstalert/innstalert drivere på nytt, SP2, brukt PS/2 overgang på musa...

 

Skjønner rett og slett ingenting...:(

Noen som skjønner hva som er galt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, har nå innstalert windows på nytt, oppdatert hovedkort, og BIOS. Trådløsmusa virker nå på stasjonæren, men ikke den vanlige tråd-musa. I tillegg virker trådløsmusa veldig ustabil... Vil gjerne få tråd-musa til å funke da denne er bedre. hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...