Gå til innhold

Når kommer høst-priskuttet til AMD?


MiSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dem har allerede senket prisene enormt, men det kommer to priskutt dette året fra Amd sin side. Det siste kommer 23 oktober i år, så da er det bare å vente i spenning på at prisene faller ennå lengre ned.

6640048[/snapback]

Huffda, så sent... Har pengene liggende klar nå, og sikler etter å oppgradere... X1900-serien til ATI har nettopp blitt kuttet i pris, så jeg kjøper meg et X1900XT, bare synd jeg må vente så lenge på AMD sitt kutt. :( Er det noen som vet hvor mye det er snakk om? Blir det like stort som det forrige?

Lenke til kommentar
Dem har allerede senket prisene enormt, men det kommer to priskutt dette året fra Amd sin side. Det siste kommer 23 oktober i år, så da er det bare å vente i spenning på at prisene faller ennå lengre ned.

6640048[/snapback]

Huffda, så sent... Har pengene liggende klar nå, og sikler etter å oppgradere... X1900-serien til ATI har nettopp blitt kuttet i pris, så jeg kjøper meg et X1900XT, bare synd jeg må vente så lenge på AMD sitt kutt. :( Er det noen som vet hvor mye det er snakk om? Blir det like stort som det forrige?

6641487[/snapback]

 

Tviler på det

Trur det kjem prisreduksjoner på Mobile cores og ellers skal det lanserers ein AMD x2 3600 som ligger under x2 3800 i pris, men ellers trur eg det er lite forandringer.

Lenke til kommentar
Tviler på det

Trur det kjem prisreduksjoner på Mobile cores og ellers skal det lanserers ein AMD x2 3600 som ligger under x2 3800 i pris, men ellers trur eg det er lite forandringer.

6643403[/snapback]

Har du noen kilder?

6643415[/snapback]

 

Fant nettop ein link til x2 3600 vis det er det du menerx 2 3600

 

edit no fant eg link for påstandene mine ogå Her:)

 

edit2:Bilde av x2 3600 + Her

Endret av Teroedni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...