bozoc Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 hei! jeg holder på med og hente info fra de 3 plassene i old world, men jeg finner ikke den plassen der hvor diego er. når jeg går dit på kartet der hvor han skal være så er det bare daue folk der. kan noen forklare meg hvor det er?
KayAU Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Svar nedanfor: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Diego såg kva vei det gjekk...han har gøymt unna litt malm ein stad som ikkje er so langt ifrå borga. Eg er ikkje sikker på om eg hugsar himmelretningane, men eg trur det var sørvest for borga... Kanskje det er lettare om eg forklarar det slik: Du veit vegen der du kom inn til Valley of Mines? På eit punkt er der ei bru som kryssar elva. Dersom du krysser denne, og går rett fram, passerar du borga (som då blir til venstre for deg), og kjem til ein port (som eg trur er delvis øydelagd i G2). Fortsett opp den vegen eit kort stykke, og ta so til venstre når han deler seg. Du vil truleg finne lika av eit par paladins. Fortsett opp samme veg til du møter Diego. Kay
Dragon Hunter Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Må tilføye at det står noen ulver og spiser på likene av palladinene, og at Diegos "skjulested" ikke må forveksles med Sylvestros gruppe med gruvearbeidere.
bozoc Skrevet 9. august 2006 Forfatter Skrevet 9. august 2006 nå har jeg funnet begge de plassene appne tårnet til xardas. men når jeg går til den siste plassen der hvor den gruva var i gothic1 så får jeg ikke vite hvor mye ore dem har, hvor må jeg gå da?
KayAU Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Snakka du med Grimes? Om eg hugsar rett, sa han noko om at paladin-ane hadde reist, og skulle prøve å finne ein veg til borga frå vest. Gå frå gruva, kryss elva der ho er frosen (meiner Grimes sa noko om dette òg), kryss ei bru til, og beveg deg deretter austover i retning i retning av borga. Du burde finne finne teikn på at ekspedisjonen har vore der. Du vil finne sjefen for ekspedisjonen (var det Marco?) i ei hule, ikkje so langt ifrå borga, nord for sumpen. Kay
bozoc Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 har, klart det! nå holder jeg på og finne pedro, men det er vanskeli når det er så vanskelig på exp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå