Gå til innhold

Pet problem. Får dem ikke ut av stable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke ta ut dyret/ene av pet stable. Har klart det før men jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart det. Jeg har flyttet et pet til qurrent pet plassen, men jeg får det ikke ut av stabelen.

 

hjelp

6636251[/snapback]

 

 

Visst du skal ta ut pettet ditt fra stablen må du holde inne venste museknapp og

 

holde den inne, også må du slippe den når du holder på det andre pettet ditt sitt hodet i stablen. :innocent:

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over men jeg får den ikke "ut" av stabelen, så den går ved siden av meg. Den bare blir der inne selv om jeg flytter den til "qurrent pet".

 

btw: Hvis jeg dør og setter meg fast med "ghostet mitt" (spiriten), Vil jeg da aldri komme til live?

Lenke til kommentar

Hvis du setter deg fast kan du prøve funksjonen som heter Auto-Unstuck. Jeg er ikke 100% sikker på om dette funker i Ghost form, kan ikke huske å ha satt meg fast som ghost. Du finner funksjonen hvis du klikker på det røde spørsmålstegnet på den lille toolbaren nederst på skjermen (hvis du ikke har flyttet den), så klikker du deg videre til du finner funksjonen (husker ikke menyen i hodet).

 

Angående Pet/Stable problemet er jeg neimen ikke sikker. Spiller Hunter nå selv, men har funket fint for meg. Det går ann å spørre GM. Kan ta tid før de svarer, men er vel verdt det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva slags kategori vil dette tilfellet være under, hvis jeg sender GM?

6639381[/snapback]

Er en "stuck" del tror jeg. Der du trykker på "auto-unstuck" så kan du velge å kontakte GM hvis det ikke funket.

Lenke til kommentar
Hva slags kategori vil dette tilfellet være under, hvis jeg sender GM?

6639381[/snapback]

Er en "stuck" del tror jeg. Der du trykker på "auto-unstuck" så kan du velge å kontakte GM hvis det ikke funket.

6639400[/snapback]

 

Jeg tenkte på pet problemet.

 

(Case closed

Sende stuck melding og i går kveld var jeg i Darnassus. Ganske bra service med andre ord! :thumbup: )

Lenke til kommentar
Viss du har fått petet ditt i den venstre ruta, så skal enten dyret ditt dukke opp av seg slev, eller du må bruke "Call Pet" eller "Revive Pet".

 

Dette skal få petet ditt frem, viss ikke så er dette et tilfelle jeg ikke har hørt om.

6639557[/snapback]

 

Hvordan gjør jeg det da? (call pet)

Lenke til kommentar
Viss du har fått petet ditt i den venstre ruta, så skal enten dyret ditt dukke opp av seg slev, eller du må bruke "Call Pet" eller "Revive Pet".

 

Dette skal få petet ditt frem, viss ikke så er dette et tilfelle jeg ikke har hørt om.

6639557[/snapback]

 

Hvordan gjør jeg det da? (call pet)

6639615[/snapback]

 

 

Ut i fra det leser jeg det som om du har starta questet.

 

1) Har du lest questet ?

Der står det at du får en "rod", "Taming Rod" faktisk, denne skal du først temme "Webwood Lurker", en edderkopp.Dette er første del av questet.

 

Til sammen skal du tame en edderkopp en tiger og en ugle. Deretter snakke med en kar i Darnassus.

 

Har du gjort alt dette ?

 

Viss du ikke har det så har du faktisk ikke et pet, men bare et som følger etter deg. Gjør questet først.

 

Viss du har gjort alt dette, da skal du finne "Call Pet" og "Revive Pet" i spellbooken din, under "Pet" i undermenyen. Viss du ikke ahr denne menyen, så har du ikke gjort questet, sjekk dette og rapporter tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...