Gå til innhold

Acase Chameleon Miditower - greit billigkabinett?


Anbefalte innlegg

Skal raske sammen en PC til dama, og trodde jeg kunne bruke et av de gamle kabinettene vi har liggende. Men neida. Så da blir det billig kjøpings.

 

Har sett meg ut dette:

 

Acase Chameleon Miditower Sort u/power til 295,-

 

Er det noen som har prøvd dette og har gode grunner til å ikke kjøpe det? Hvis ingen skriker ut kommer jeg til å kjøpe den og sveive opp mine erfaringer i neste post. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal raske sammen en PC til dama, og trodde jeg kunne bruke et av de gamle kabinettene vi har liggende. Men neida. Så da blir det billig kjøpings.

 

Har sett meg ut dette:

 

    Acase Chameleon Miditower Sort u/power til 295,-

 

Er det noen som har prøvd dette og har gode grunner til å ikke kjøpe det? Hvis ingen skriker ut kommer jeg til å kjøpe den og sveive opp mine erfaringer i neste post.  :p

6635032[/snapback]

 

 

så helt greit ut d der a , :cool:

Lenke til kommentar
Gå opp 300Kr så får du et Lian Li på Tilbud På Netshop.no Til 600Kr Lian Li er verdens beste Kabinett produsent og det er alu all the way!! :thumbup:

 

 

 

MVh bZerk

6653319[/snapback]

 

 

ja kjøp lian li kabinettet det er fint :dribble:

 

men ska du absolutt ha det så billig så så det bra ut:)

6654857[/snapback]

 

Hehe.

 

Den Lian Li'en er lekker, det er jeg helt enig i! Er også derfor jeg har brukt nettopp det til min egen PC. :thumbup:

 

Men dette er altså til damas lille kosekrok, så da får det være måte på hvor mye penger man skal bruke. :whistle::innocent:

 

Seriøst, for å holde kostnadene nede skulle jeg egentlig bygge pc'en i et gammel kabinett (har et par slike liggende), men det ble så mye smerte i rompa å skulle styre med dem. Så da var dette kabinettet det billigste jeg kunne få fatt i på kort varsel, og som en ekstrabonus var det svart. :yes:

 

Har nå montert de viktigste delene. Kabinettet har gjort et meget godt inntrykk, og iallefall til den prisen! Det er plastfront og du merker at byggekvaliteten ikke er fullt så solid som f.eks. Lian Li. Men det ser likevel helt kurrant ut, med fine linjer.

 

USB- og lydportene er plassert skrått opp på toppen av kabinettet. Dette gir god tilgjengelighet, men uten deksel er de også sårbare og gjør at man ikke kan sette kaffekoppen der. ;) I fronten kan jeg kun finne en powerknapp, ingen reset, selv om ledningene til hovedkortet inkluderer en resetledning.

 

Kabinettet har vært lett å jobbe med. Logiske og greie løsninger på det meste. Diskene er det et skinnesystem til, slik at det skal bli skrueløst. For HD'ene funker dette meget bra, inn og ut går på et jafs. For DVDspilleren forstod jeg ikke så mye av skinneløsningen, så der endte det med at jeg bare skrudde den fast. Det er gode muligheter for kjøling. Ingen vifter følger med, men vifteplassene og -størrelsene er som på Lian Li-kabinettet minus hullet i taket. Til gjengjeld er det muligheter for å sku fast vifter i begge(!) sidedørene.

 

Foreløpig inntrykk: Særdeles bra til prisen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...