[L]337-Zonic Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hei, Se test her: http://www.barbara.no/tester/fujitsu/amilo...8800/index.html
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg vet ikke om jeg har missforstått, men det så ut som den fikk 210 minutters levetid i den testen, og 210/60=3.5 Altså er levetiden 3.5 timer, og ikke 2.5 slik det står. Takk for meg.
iNas Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Hei.. Batteriet på Amilo-D varer effektivt i 2,5 timer. Selv om benchmark kan vise 3 timer.
Langtind Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Har selv en Amilo D 8800 og min erfaring med batteriet er at det varierer fra ca 2t (med tyngre oppgaver) og opp til 3,5t (da med lettere oppgaver...) Men som det har vært snakk om på ett par andre tråder her, så kobler veldig mange bærbaren til strøm-nettet nesten over alt. Når jeg bruker pc'en på skolen, lesesal og lignende er jeg stort sett alltid tilkoblet. Ikke fordi batteriet ikke holder tiden jeg sitter der, men fordi det har blitt en vane. Av og til sitter jeg i 20 min, andre ganger 5 timer.... Arild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå