Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har sikkert merket at ditt kamera relativt ofte må lades opp, og dermed ikke utgjør noen "Evighets-maskin"

 

Fra spøk til revolver Thomas, jeg tror servicer ikke er dumt, men ikke så tidlig, levetiden på lukkeren etc er nok noe lengre.

 

Dog det er kommet en nyere firmware til kameraet som mange forhandlere vil kunne legge inn for deg, eventuellt du kan gjøre det selv tror jeg. Mer info om det finnes her: http://web.canon.jp/Imaging/eosdigital2/e3...firmware-e.html

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Du har sikkert merket at ditt kamera relativt ofte må lades opp, og dermed ikke utgjør noen "Evighets-maskin

 

Fra spøk til revolver Thomas, jeg tror servicer ikke er dumt, men ikke så tidlig, levetiden på lukkeren etc er nok noe lengre.

6629423[/snapback]

 

 

Hehe, nei mitt kamera må ALDRI lades. Eg har putta inni nå brenselscelle, så d her vart susen.

 

Ja den er vel sikkert laga for å holde noen år.

Lenke til kommentar
Canon har sagt at 350d er lagd for å tåle 50000 eksponeringer, så ditt kamera burde nok tåle noen skudd ennå.

6629659[/snapback]

Da har jeg brukt opp 25% av kamera mitt siden jeg kjøpte det for 9 måneder siden... :hm:

Det har i det minste vært gøy :)

6629757[/snapback]

Hvordan dine 4.000 eksponeringer kan utgjøre 25% av ditt kamera (som skal takle mins 50.000 eksponeringer) forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...