JV Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hei, Jeg driver og lager en dvd for ett band. Denne inneholder opptak av en konsert. Jeg har på hovedmenyen 2 menyvalg. 1: Spill hele konserten 2: Velg låt 1 skal enkelt og greit spille av alle "chapters" og gå tilbake til hovedmenyen når den er ferdig med siste "chapter". 2 skal spille av valgt "chapter" og så gå tilbake til menyen. Problemet er at om jeg setter "returne to last menu" på de forskjellige låtene blir dette feil på alternativ 1. Da går den tilbake til menyen etter første låt... Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Btw. hele konserten er en .avi-fil som og jeg har da altså kun en timeline...
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kan ikkje garantere det, men det høyres ut som tutorial nummer to under Intermediate på denne sida tek for seg ei liknande problemstilling. Den heiter iallfall Using the chapter end actions and the chapter playlist. Ein kunne tru det var noko slikt (playlist) du trengte. Har drive litt med Encore sjølv, men ikkje akkurat dette, so veit ikkje kva som må gjerast sjølv.
JV Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Ja dette fungerte.. nesten. Når jeg nå har laget en "Chapter playlist" blir det en liten "heng" mellom hvert kapittel om jeg prøver å kjøre "Play all". Det ble altså riktig bortsett fra den lille pausen på ca 1 sec... men den er ufattelig irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan komme meg rundt denne feilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå