Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Visse knapper på keyboard virker bare 1 av 10...


Anbefalte innlegg

...ganger!

 

Vanskelig å lage god tittel til dette problemet!

 

For en ukes tid siden startet PCn å lage en "dyt" lyd når jeg trykker på knappene O, L, 9, ., F7, F6, F8. Og i tillegg kommer ingen bokstav når jeg trykker på disse. Vel, de virker hver tiende gang jeg trykker ca, men de 9 andre kommmer den utrolig irriterende "dyt"-lyden. Bytte keyboard hjelper ikke; de virker fremdeles ikke. Har kjørt CCleaner, Spybot, Ad-Aware, AVG virus, Norton AntiVirus m.fl. og finner ingen uhumskheter.

 

Noen som kan hjelpe? Er nesten umulig å skrive og spille når tastene ikke virker... Alle tips mottas med den største takknemlighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er om feilen ligger på hovedkortet eller operativsystemet...

 

har du prøvd med et annet operativsystem? Har du prøvde å reparer windows? Det kunne ha vært lurt å prøve og kjøre knoppix eller hva den heter(Operativsystem på cd) og se om keyborden funker der?

 

Er du helt sikkert på at begge tastaturene er OK?

Lenke til kommentar

Det jeg prøvde med er et 1 uke gammelt Dell keyboard fra jobb - virker fint nå i alle fall ;) Har vel prøvd å unngå å dille for mye med windows når jeg ikke har aning om hvor feilen kan ligge... men hvis du mener feilen kan ligge der er det vel bare å reinstallere Windows først og se om det hjelper.

 

Takker for svar uansett, håper det virker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...