Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problem med tilkobling til nettet


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nettopp fått nytt utstyr fra Nextgentel (20000 kbps-kampanjen)

Har koblet til til utstyret og jeg kommer meg på nett. Det som er problemet er følgende: Jeg laster for eksempel ned noe (bittorrent), og alt går greit. når jeg så åpner Internet Explorer, så klarer den ikke å koble seg opp mot nettet i det hele tatt (altså det er ikke bare det at det går tregt), dette skjer altså samtidig som jeg laster ned, altså ER jeg koblet opp mot nettet....

Dette skjer ikke hver gang, og det har også skjedd når bittorrent-klienten ikke er i gang.

 

Det er ikke slik at IE ikke virker i det hele tatt, noen ganger går alt helt greit.

Det er ikke bare IE som ikke klarer å koble seg opp, det gjelder også andre programmer (Outlook, Antivirus-oppdatering...osv)

 

Noen som har noen gode forslag på hva dette kan være ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet oppstod igjen, og jeg prøvde å slå av brannmuren (bruker zonealarm, har ikke windows-brannmur aktivert), men det løste ikke problemet......

 

Noen som har noen andre forslag ?

 

Det var ikke slik før jeg skiftet utstyret fra NGT, men på den andre siden tror jeg ikke det er utstyret som er problemet, siden jeg ER koblet til nettet når problemet oppstår.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...