Gå til innhold

iPod'en har hengt seg ++ usb feil?


Anbefalte innlegg

Jass. Skulle ut å jogge runden min idag, skulle bare overføre de nyeste sangene over til iPod'en min(30gb, ca helt ny)

Plugga ledningen i pc'en og iPod'en, den vanlige "Ikke koble fra." meldingen kommer opp på iPod skjermen. Så får jeg en melding nede i hjørnet av pc skjermen at windows ikke kjente igjen usb-enhet. Jeg prøvde å ta ut ledningen å putte den i en annen inngang, uten hell. Noen jeg også la merke til var at skjermen på iPod'en hadde 'fryst' seg så det sto "Ikke koble fra." enda. Prøvde å avinstallere og reinstallere ipod cd'n som fulgte med, uten hell igjen.

Nå fungerer ikke noen av 'tastene' på iPod'en og jeg får den ikke på eller av. :dontgetit:

 

Noen som har erfart det samme? Vet ikke om det er iPod'en / iPod ledningen eller Pc'n det er noe galt med.

 

På forhånd takk :)

 

edit: glemte å legge til at ipod skjermen har hatt den "Ikke koble fra." meldingen i 2-3 timer nå. :dontgetit:

 

edit2: jeg søkte på forumet(hw sitt ja) å fant ut at flere hadde hatt samme problem, var bare å restarte den. så takk til hw.no/forum .

Ja, skal bli flinkere å søke til neste gang:)

Endret av mariusb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å restarte iPoden? Da holder du inne meny knappen og den hvite knappen i midten. Hold den inne til du ser skjermen blir svart. Da skal det komme et blått Apple ikon opp på skjermen din. Les litt i manualen også du:)

 

Prøv dette, det burde funke. Men resten av de problemene der vet jeg ikke om.

Endret av Homer_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...