dask Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Det jeg lurte på om noen hadde forslag til ett bra flyspill.. her tenker vi så klart på skyting bang bang... hittil så spiller jeg IL-2 sturmovik... men lurer på om det finnes noe mere der ute... noe nytt.... Noen som har forslag? Ps. var ikke helt sikker på om dette var rett å poste... men men... shit au Endret 7. august 2006 av dask
Agg Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) "Lock-On" sammen med utvidelsespakka "Flaming Cliffs", du får vel kjøpt begge samlet i ei pakke som heter "Lock-On Gold" nå tror jeg. Mer info her. Om ikke lenge kommer også utvidelsen "Black Shark" som gjør det mulig å blant annet fly Ka-50 i Lock-On. Endret 7. august 2006 av Agg
KristianF Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Å fyke fly i WWII Online: Battleground Europe er både veldig utfordrende og kjekt.
ØysteinT Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hvis der er andre verdenskrig du vil fly i (dvs fly der du må se fienden for å skyte han ned) så er IL-2 serien det beste for øyeblikket. Il-2 Forgotten Battles + Aces Expansion Pack + Pacific Fighters, samt alle patchene og den nye addonen (Pe-2).
dask Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 takker for svarene blir å sjekke ut Lock-On... trenger flere utfordringe... :!:
josteinsen Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Aces High 2 http://www.hitechcreations.com/frindex.html har spillt det i mange mange år nå og det er toppers! Man laster det ned og har 2 ukers gratis spilling før man må abbonere. Grafikken er kanskje ikke "state of the art" men bra nok, og gameplay er helt strålende hvis man liker denslags.
Agg Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 takker for svarene blir å sjekke ut Lock-On... Tror ikke du vil bli skuffa, Lock-On har blitt en fantastisk simulator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå