Jump to content
Sign in to follow this  
pumpehagle

Får ikke joinet alle servere i PDZ

Recommended Posts

Er det bare meg, eller har andre her problemer med å joine servere på PDZ?

Snakker om Perfect Dark: Zero hvis noen skulle spørre..

Jeg er direktekoblet til modemet (Speedtouch 546i fra NGT), åpnet porter og får OPEN på NAT i xboxlive connection testen. Er dette en bug i spillet/boxen eller hva?

Pumpehagle

Edited by pumpehagle

Er det bare meg, eller har andre her problemer med å joine servere på PDZ?

Snakker om Perfect Dark: Zero hvis noen skulle spørre..

Jeg er direktekoblet til modemet (Speedtouch 546i fra NGT), åpnet porter og får OPEN på NAT i xboxlive connection testen. Er dette en bug i spillet/boxen eller hva?

Nightwolfie

6626153[/snapback]

Slik er det i de fleste spillene jeg har vært innom på live

Det virker som det rett og slett er noen servere som har vanskelig med å koble seg til hverandre

Jeg har opplevd å ha problemer med å joine en venn sin server, men så har en av de andre forlatt serveren, og da kom jeg inn (så "feilen" lå ikke på serveren eller hos host, men hos en av de andre deltakerne)

ja, det er mange som har hat problemer med dette. Det virker ikke som at det er på grunn av NAT instillingene men heller en dårlig konstruksjon eller bugg i spillet. Det er meget mange som har dette problemet så du er ikke den først (har blant annet hatt dette problemet selv)

ja, det er mange som har hat problemer med dette. Det virker ikke som at det er på grunn av NAT instillingene men heller en dårlig konstruksjon eller bugg i spillet. Det er meget mange som har dette problemet så du er ikke den først (har blant annet hatt dette problemet selv)

6633053[/snapback]

Ja ok, thx! :thumbup: