MrRetard Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Heisann! Jeg kjøpte meg en 300gb's Samsung igår. Jeg satte den inn i PC'en min og formaterte og innstalerte windows XP på den. Men etterpå så fant jeg ut at disken var i PIO-Modus. Lett å fikse? Nei, for under kommer denne feilmeldingen: "Transfer Mode Downgraded". (Pic som jeg fant på nett: http://home.no.net/bending/images/feilmelding.png) Men, siden at den tidligere harddisken min fungerte FINT sammen med den IDE-kabelen som jeg benyttet meg av (prøvde en annen inngang også), så trodde jeg jo at det var noe ødelagt med disken. Men, ikke det heller. Jeg putta disken inn i pcen i naborommet, og den fungerte ypperlig der. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Ole
Ashmantle Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Du må nok sette i en bedre IDE kabel. Se hva som skjer om du tar IDE kabelen fra den fungerende maskinen til problem maskinen.
MrRetard Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 (endret) Ja, jeg gjorde det. Men den er enda i PIO + Transfer greiene. Skal restarte pcen, jeg Men det var helt merkelig, med en gang jeg putta inn den, så ble pcen MYE roligere. EDIT: Jepp! Det fungerte! Endret 6. august 2006 av MrRetard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå