Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei, har ett merkelig problem med Spilter Cell: Pandora Tomorrow. Virker som hele spillet går på speed! Rulletekst, meny, fiender, Sam, palmer og trær, alt beveger seg mye fortere enn hva det gjorde før. Eneste som holder ett normalt tempo er lyder (stemmer) og video. Er som å spille ett gammelt 386-spill på en ny Pentium-maskin. Noen som vet hvorfor det har blitt sånn?
Xecuter Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg vet ikke men du har vel ikke tilfeldigvis en 64-bits prosessor? Ikke vet jeg om det skulle ha noe å si, men det var det jeg kom på i farta.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. august 2006 Forfatter Skrevet 7. august 2006 Aopen 1557 Intel Pentium Mobile 1.7ghz (32bit) Radeon Mobile 9600 64mb Ikke 64-bit med andre ord. Merkelig dette her, aldri hatt ett lignende problem før...
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Høres forsåvidt ut som en DirectX fuckup. Reinstall det kanskje?
Cursio Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Omegadrivere er kjent for å speede opp forskjellige spill, så hvis du har omegadrivere til skjermkortet ditt, bytt til forcewaredrivere om du har Nvidiakort, og catalystdrivere om du har ATI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå