Gå til innhold

Jobb til 16åring


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ikke gidder å høre på folk diskutere lover rundt tobakk og alkohol starter jeg en ny en, det blir rett å slett for dumt å stjele noen andre sin topic for å diskturere seg i mellom!

 

Når det gjelder å finne jobb som 16åring må jeg si det er litt vanskelig, har selv sendt søknaden min over mail til så å si alle arbeidsgivere jeg kom over, og så langt uten lykke. Lurer på hvordan jeg skal gå fram for å skaffe en jobb som 16åring? Noen lure tips?

Endret av Sander64
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Ettersom jeg ikke gidder å høre på folk diskutere lover rundt tobakk og alkohol starter jeg en ny en, det blir rett å slett for dumt å stjele noen andre sin topic for å diskturere seg i mellom!

6624640[/snapback]

Hva i huleste snakker du om?

 

Når det gjelder å finne jobb som 16åring må jeg si det er litt vanskelig, har selv sendt søknaden min over mail til så å si alle arbeidsgivere jeg kom over, og så langt uten lykke. Lurer på hvordan jeg skal gå fram for å skaffe en jobb som 16åring? Noen lure tips?

6624640[/snapback]

 

Møt opp på et sted hvor du kunne tenkt deg å jobbe, spør om å snakke med sjefen. Spør om du kan søke. Lever søknaden personlig.

Lenke til kommentar
Ettersom jeg ikke gidder å høre på folk diskutere lover rundt tobakk og alkohol starter jeg en ny en, det blir rett å slett for dumt å stjele noen andre sin topic for å diskturere seg i mellom!

6624640[/snapback]

Hva i huleste snakker du om?

 

 

 

 

6624682[/snapback]

 

Det er en annen topic som handler om det samme, men de har gått way off topic nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Det er en annen topic som handler om det samme, men de har gått way off topic nå...

6624747[/snapback]

 

Fint, men lite relevant å putte i ny topic.

Forvirrende.

 

Kan med fordel redigeres bort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er selv på jakt etter jobb, og er 16 år. Har prøvd på de fleste dagligvarebutikker, men de enten at de ikke trenger ekstra hjelp, eller at de vil helst ha noen over 18 år. Snakket med en på elkjøp igår om jobb, og han kunne ikke svare, men jeg kunne sende en jobbsøknad til dem. Nå er jeg ikke så veldig kresen på jobben, bare jeg får ok betalt. Jeg vil også helst jobbe i området jeg bor i (Bergen). Det skal ikke være lett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...