Gå til innhold

K610 Netcom MMS-problemer


Anbefalte innlegg

Er det noen som har K610 og Netcom, som får MMS til å fungere?

 

Jeg har prøvd med standardinnstillingene som lå inne, lastet ned nye innstillinger fra sonyericsson.com/support (Siden NetComs websider ikke er så veldig oppdatert), lastet ned innstillinger fra chess.no og prøvd å legge inn innstillingene manuelt..

Uansett hva jeg gjør får jeg hverken sendt eller mottatt meldinger.

Får beskjed om at kommunikasjonsforsøket mislyktes.

 

Har også sjekket at MMS og GPRS er aktivert på abonnementet, og wapsurfing fungerer som bare det..

 

Hvis noen har fått dette til å fungere, kan de poste alle MMS-innstillingene sine?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har K610 og Netcom, som får MMS til å fungere?

 

Jeg har prøvd med standardinnstillingene som lå inne, lastet ned nye innstillinger fra sonyericsson.com/support (Siden NetComs websider ikke er så veldig oppdatert), lastet ned innstillinger fra chess.no og prøvd å legge inn innstillingene manuelt..

Uansett hva jeg gjør får jeg hverken sendt eller mottatt meldinger.

Får beskjed om at kommunikasjonsforsøket mislyktes.

 

Har også sjekket at MMS og GPRS er aktivert på abonnementet, og wapsurfing fungerer som bare det..

 

Hvis noen har fått dette til å fungere, kan de poste alle MMS-innstillingene sine?

 

På forhånd takk!

6624115[/snapback]

 

Aner ikke om dette er tilfelle med K610, men med de fleste foregående SE-modellene har det alltid hjulpet å slette alle innstillinger du har mottatt, både MMS og WAP, restart telefonen og få tilsendt nye innstilliger fra SE sine sider. Det er verdt forsøket ihvertfall :)

 

Edit: På min W810i ligger innstillingene her: Innst. - Komm. - Datakomm.(datakontoer) og Internettinnst.(Internettprofiler). Er vel det samme på din regner jeg med.

Endret av zica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...