norseson Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Vet du ville ha argumenter for spilling. Men jeg kommer dessverre ikke på noen. Derimot har jeg et veldig fint bilde jeg kunne tenke meg å dele med dere 6623849[/snapback] Herregud.. Kvifor Gidde du sitte å poste slekt i eit wow forum! Edit: La folk gjøre som dei vil! Ikkje kom her på eit Gamer forum og stigmatiser gamere som nerder ( I negativ form) ! Da kan dere dra til eit annet forum.. Dette gjelder ikkje bare deg Bjørn(qbab) Men alle som faktisk gidder å sitte å slenge dritt til folk som spelar wow eller andre spel! Endret 5. september 2006 av norseson
IntelAmdAti Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Vet du ville ha argumenter for spilling. Men jeg kommer dessverre ikke på noen. Derimot har jeg et veldig fint bilde jeg kunne tenke meg å dele med dere 6623849[/snapback] Herregud.. Kvifor Gidde du sitte å poste slekt i eit wow forum! Edit: La folk gjøre som dei vil! Ikkje kom her på eit Gamer forum og stigmatiser gamere som nerder ( I negativ form) ! Da kan dere dra til eit annet forum.. Dette gjelder ikkje bare deg Bjørn(qbab) Men alle som faktisk gidder å sitte å slenge dritt til folk som spelar wow eller andre spel! 6811040[/snapback] Vel, sålenge det finnes noen som leker bort mesteparten av livet sitt vil det være de som kritiserer det. Blant de som kritiserer vil det nok alltid også være noen som liker å diskutere forskjellige ting på internett dersom ingen av vennene brenner for å diskutere temaet. Når noen er helt på jordet med noe er det ikke til å unngå at samfunnet vil reagere negativt på det, for eksempel er det mange narko-misbrukere som gjerne bare vil være i fred og som blir irritert over all negativ omtale i media om narkotika.
Erroneous Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Erroneous, Det innlegget er et av de få fra meg som ikke er så mye som en eneste liten smule alvorlig ment. 6810296[/snapback] Godt å høre ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå