Gå til innhold

Script som sender deg vidre i nytt vindu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det har jeg aldri hørt om i alle fall, men dersom han vil at en side skal åpnes i et nytt vindu så er jo target="_blank" veien å gå? Trenger ikke noe script til det. Folk bruker jo ordet "script" om så utrolig mye rart (stilark, html-dokumenter osv.), så jeg er litt usikker på spørsmålet. Om det er et faktisk script han ser etter er dette gal forum-kategori.

Endret av Atch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Nei det har jeg aldri hørt om i alle fall, men dersom han vil at en side skal åpnes i et nytt vindu så er jo target="_blank" veien å gå? Trenger ikke noe script til det. Folk bruker jo ordet "script" om så utrolig mye rart (stilark, html-dokumenter osv.), så jeg er litt usikker på spørsmålet. Om det er et faktisk script han ser etter er dette gal forum-kategori.

6621310[/snapback]

etter den koden han la ved i første innlegg, vil eg tro at han vil ha en ny side opp etter å ha vært innpå siden så og så lenge...

men akkurat dette må trådstarter svare på.

 

hvis det e sånn som eg tenkter, e stedet Javascript, tror eg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Blir ikke det nøyaktig samme spørsmålet tatt opp her, trådstarter? Det er en veldig ny tråd.

6621320[/snapback]

det e jo ikkje mye vits i å bruke den...

det har jo ikkje akkurat dukket opp noe mer info der enn her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Veldig enig, mariyo, men det er nettopp poenget. Ingen vits med to tråder om det nøyaktig samme problemet på én dag. Men nok om det. Hjelper ikke trådstarter noe særlig.

 

:)

 

Hvis serveren har støtte for php kan du bruke header-funksjonen, Marius.

6621357[/snapback]

smart sagt :)

men, mens vi først har komt igang med tråden... :p

 

kordan kan man bruke header-funksjonen da?

 

... du må gjerne bare poste en link til den andre tråden og svare der... ^^

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Lag en lenke med target="_blank" til en php-fil som inneholder headerfunksjonen, f.eks. Les om den funksjonen her.

 

:)

6621390[/snapback]

ahh.. sammen med en kontrollstruktur. :p

Lenke til kommentar
Lag en lenke med target="_blank" til en php-fil som inneholder headerfunksjonen, f.eks. Les om den funksjonen her.

 

:)

6621390[/snapback]

ahh.. sammen med en kontrollstruktur. :p

6621415[/snapback]

Det jeg lurte på var om det gikk ann å bli automatisk satt over til en annen side i nytt vindu. Går det ikke ann å bearbeide scriptet øverst?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...