UUnreal Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Situasjonen er som følger. Vi er 2 stk som sitter på trådløst nett i kollektiv. Der er vi koblet til en draytek 2600G. Vi klarer å spille HL2D en og en, men det virker ikke med begge samtidig. Vi har åpnet porter på router, byttet på og satt maskinene i DMZ, men ingenting av dette virker. Noen forslag på hva som kan gjøres for å få det til å virke? Begge vil gjerne spille på servere på internet, men det er ikke mulig nå. Takker for all hjelp.
CavemanK Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Begge har sin egen Steam-konto formoder jeg? Hvis dere deler på en går det ikke. Men ja, hvis dere har en hver vet ikke jeg hva som er galt.
UUnreal Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Begge har sin egen Steam-konto formoder jeg?Hvis dere deler på en går det ikke. Men ja, hvis dere har en hver vet ikke jeg hva som er galt. 6619550[/snapback] Vi har hver vår og begge har kjøpt spillet orginalt.
spetter Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Vi har kjøpt og har vår egen steam konto selvsagt, hf2 er oppdatert via Steam. Vi har testet: forwarding (port 1 til 65.500 udp og tcp)til en pc - DMZ på den andre pcen. Begge pcen satt til forwarding også. En av de meldingene vi får er: Failed: after 4 retries. og noe til. Edit: det fungerer å lage en server og spille begge to lokalt. Skulle tro det ikke var noe i veien med pcene når vi får koblet til en og en. Endret 5. august 2006 av spetter
spetter Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vi har testet litt mer: Vi får spilt som vanlig hvis vi joiner 2 forskjellige brett begge 2 samtidig. Men, men en gang vi skal joine samme brett så fungerer det ikke. Hvis en av oss er på et brett og den andre prøver joine en stund. Da får den personen som allerede er inne denne meldingen: Lost connection to server. Etter det kommer den andre personen inn.
Endre visningsnavn Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Prøv dette: Høyreklikk på der du starter HL2:DM trykk på Properties og deretter Set Launch Options, der skriver du "-clientport 27006" (uten "") og start spillet på nytt. Gjør dette kun på en av PC'ene. Endret 5. august 2006 av FloppyDisk
UUnreal Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Prøv dette:Høyreklikk på der du starter HL2:DM trykk på Properties og deretter Set Launch Options, der skriver du "-clientport 27006" (uten "") og start spillet på nytt. Gjør dette kun på en av PC'ene. 6619809[/snapback] Funket dårlig. Når en av oss skal inn i spillet så klikker det hos begge.
CavemanK Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Kanskje steam bare tolererer en bruker per ip-adresse? Nettverk har jeg ikke greie på, men kanskje dere kan få to forskjellige?
Endre visningsnavn Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Kanskje steam bare tolererer en bruker per ip-adresse?Nettverk har jeg ikke greie på, men kanskje dere kan få to forskjellige? Er nok det som er problemet, for jeg har trøblet med det selv en gang og hadde nøyaktig de samme symptomene. Men da løste jeg det med å tvinge begge pc'ene til å koble til med forskjellige porter på måten jeg beskrev i forrige innlegg. (kan jo evt. prøve å skrive "-clientport 27005" på den andre pc'en, men dette skal i utganspunktet være standard) Kanskje det er noe på denne siden som hjelper: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st....php?p_faqid=11 Endret 5. august 2006 av FloppyDisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå