albions Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 HAr vanlige GW så eg lurte på å starte med det igjenn etter å ha gått lei av WoW. Men er det no vits i å kjøpe Fractions før eg er blit level 20 ?
adawen Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Definitivt. Hvis du fletter Factions med den eksisterende kontoen din - hvilket jeg anbefaler - så kan du jo hoppe frem og tilbake mellom kontinentene og utforske til du blir blå. Ingen restriksjoner på lvl når det gjelder å dra til Cantha. *thumbsup*
albions Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Definitivt. Hvis du fletter Factions med den eksisterende kontoen din - hvilket jeg anbefaler - så kan du jo hoppe frem og tilbake mellom kontinentene og utforske til du blir blå. Ingen restriksjoner på lvl når det gjelder å dra til Cantha. *thumbsup* 6619204[/snapback] Nice. da tror gjør eg det. Foresten, må man gjøre de størsten instanca for å få bra våpen sån som man må i WoW
adawen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Mjaa, for å komme til de områdene der de 'grønne' våpnene dropper - så må du gjøre en rekke missions. Men det er en del av storyline, så du kommer dit enten du vil det eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå