Gå til innhold

hunter feign death. trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Roguene får som alltid det første det første innslaget men, visst roguen bruker stealth og roguen er litt langt ifra hunteren og hunter bruker track hidden har ikke rogue en sjanse. For da trenger bare hunteren å gå litt tilbake og bruke concussive shot og den varer i 4 sek og gjør at de går 50 prosent treigere og da får hunteren skutt mangen skudd og når roguen kommer bort til hunteren har ikke roguen en sjansje for da har han så lite liv. Men roguene vinner ofte. :dribble::dribble::D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ekstremt lett for en hunter å ta en rogue. Bare spam scatter shot knappen konstant, og 9/10 ganger vil du klare å treffe roguen før du er død. Deretter er det fd og trap, og hunters mark.

 

Rogues har ikke høy defense som warriors, så hunters har god tid til å komme seg på maks avstand og fyre av rapid fire + aim shot + multishot + conc shot osv.

 

Med ok gear og litt flaks, vil du drepe roguen før han rekker fram til deg.

 

 

Jeg har ikke sett noe om at fd skal share cd med traps, hvis det er tilfelle er det bare å gi opp å pvpe med hunter. Det som uansett kommer til å hjelpe rogues er at vanish vil fjerne hunters mark etter patch 1.12. Jeg lurer på om man kan bruke scorpid sting istedenfor, slik at man ser den blå røyken rundt karakteren.

 

I dueller er det omtrent bare rogues jeg kan drepe, etter patchen blir det vel ingen.

Lenke til kommentar
Etter neste patch er det vel shared cooldown på traps og feign death såvidt jeg skjønte?

6621351[/snapback]

 

Hva?? Da blir det temmelig håpløst for Huntere i PvP.. Sliter nok med å komme på avstand sånn som det er nå, hvis feign death og traps har samme cooldown blir det nesten håpløpst å komme seg unna, f.eks hvis en rogue kommer overaskende på deg...

6621677[/snapback]

 

 

Så har du scattershot?

 

Slik som hunter vs rogue er nå så er det jo ikke vits i å spille rogue lenger.

 

 

Fakta:

 

Hvis jeg som rogue bruker 3 eller flere 5-minutters cooldown-abilities (som koster masse penger i tillegg) har jeg en SJANGSE til å drepe en hunter.

 

Og forresten, Feign Death i melee PvP er latterlig, jeg mener... Hvis jeg angriper deg, så er det første du gjør å si "AAAAAAAAAARGH!" og legge deg ned, og da tror jeg at du er død? Og så bruker du 0.0 sekunder på å legge ut en felle? Har du de laget ferdig i lomma da? Uten materialer?

 

Meh, var ikke meningen å "rante", er bare så lei av at roguen min er verdiløs. :(

6623374[/snapback]

 

 

typisk rogues.. sutrer å skriker or alt..

 

rogue har ikke problemer mot hunters.. vist de får inn første slaget.. l2p..

 

1 crippling poision og hunteren kommer seg ALDRI i range. har 60 hunter og en 60 rogue.. så vet at rogues ikke har problem vs hunter vist de vet hva de gjør..

 

og en klasse som har element of supprice + kan stunne folk fra de har fult med liv til 0hp burde ikke klage..

 

og ja jeg har slutta å spille med roguen min..

 

nokk OT.

 

på hunter forumet til blizz finner du macro til FD. i tilleg til pet passive er det lurt å ikke ha en target, det hjelper LITT på resist.

6626170[/snapback]

 

 

Vel, dette viser at det å ha en level 60 av noe ikke betyr at du kan noe om klassen i det heletatt...

 

Fortell meg hvordan en rogue slår en hunter, please?

 

Dette er jo et par eksempler:

 

Rogue bruker cheap shot på hunteren, men VENT! Pets ser igjennom stealth så da blir jeg angripet før jeg får gjort noe, ok, da bruker jeg Gouge da.

Så Sinister Strike/Backstabs? VENT! Du bruker Scatter Shot, løper din vei, kiter meg og jeg er død.

 

Rogue bruker cheap shot på hunteren (hadde flaks, pet så andre veien, eller noe...), har deg stunnet i et par sekunder. Bruker Gouge når stunnen er nesten ferdig, for hvis jeg gjør det etter at du er fri fra stun bruker du Scatter Shot og vinner. Okei, du er Gouged og jeg gjør meg klar til å bruke Kidney Shot for å ha deg stunnet noen få sekunder. Men jeg rekker ikke å drepe deg fordi du har Mail og nok HP til å ikke dø iløpet av 8 sekunder. Så - Scatter Shot og død.

 

 

Ja, jeg kunne ha brukt Blind eller Vanish, men det er hvert 5'te minutt, og med reagents. Det koster gode 15-20g for 20 reagents til Blind. Dvs omtrent 1g per Blind. Blind kan slutte å fungere for alle mulige slags rare ting, så det er jo egentlig ikke noe poeng?

 

Uansett, hvis jeg kommer meg ut av Scatter Shot så kan jo hunteren bruke Feign Death og legge ut felle så jeg fryser. Død da også.

 

Jeg spiller egentlig en Warrior, så spar meg for "typisk rogues sutrer og skriker or alt".

Kan du gi meg et godt råd om hva annet "rogue community" kan gjøre? De blir ignorert uansett hva de gjør...

 

Uansett, når bryter jo Vanish Hunters Mark, så nå kan vi komme oss vekk en gang hvert 5'te minutt hver gang dere bruker Hunters Mark... Som er på 0 sec cooldown, og koster så og si ingenting... Og som kan brukes fra andre siden av battlegrounden... Yes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...