Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Leter etter WLAN USB adapter, med RE-SMA kontakt


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne et USB WLAN adapter, med mulighet for ekstern antenne.

 

Etter litt diverse søk rundt om på nettet har jeg funnet dette adapteret, fra netgate.com

Netgate - EUB-362

 

* Er det noen som har testet dette adapteret?

* Er det noen som veit om tilsvarende eller bedre adaptere?

* Er det noen som veit om noen som forhandler dette eller tilsvarende kort i europa?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være regel-rytter, men 200 mW er LITT mer enn det som er tillatt i norge. Men tror uansett ingen vil bry seg så lenge du ikke forstyrrer andre brukere i båndet. Men den ser fin ut den, likte spesielt det at den støttet netstumbler. :dribble: Om du kjøper denne må du komme tilbake på forumet å dele dine erfaringer med oss.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ikke for å være regel-rytter, men 200 mW er LITT mer enn det som er tillatt i norge.

 

næh?! er så lite ISM bånd i bruk rundt der jeg bor... :innocent:

Skal for det meste brukes i parabol med bi-quad antenne hvis det er denne jeg ender opp med... har ikke hatt så mye tid til prosjektet enda, har bare kjøpt parabol og kappa til kobberplate til bi-quaden.. men kommer helt sikkert med tilbakemelding hvis jeg kjøper denne boksen, eller noe annet grommt utstyr!

Lenke til kommentar

 

 

selv om jeg er serviceelektroniker med mer en nok med timer med loddebolten bak meg gidder jeg ikke modde alt lenger.... jepp, jeg er lat! :D planen var (og er?) å få fatt i et slikt adapter og bygge to bi-quad antenner selv, en til parabol rigg og en til vanlig bruk.. pluss en rundstråle jeg har fra før blir det mer en nok leketøy til WLAN bruk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...