007CD Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg lurer på om det er mulig og få min Spansk kjøpte Nokia 3120 til å bli Norsk så jeg kan få norske menyer men aller vikigst norsk T9 ordliste. Har for øyeblikket støtte for en hel haug med språk i Europa som jeg bare snakker og forstår ett av flytende... Engelsk, kan litt Spansk men nok tomprat. Er det noen 3 parts programvare som jeg kan bruke til å flashe om firmware'n med en Norsk en om det er mulig?
snubbel Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du trenger spesialutstyr for å få gjort dette; både programvare og kabler. Det enkleste er vel å kontakte www.gsmteknikk.no eller www.unlockshop.no. -snubbel
007CD Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Tusen takk for svaret ditt... La akkurat merke til at jeg postet i feil forum
AeroX Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du kan jo alltids levere den inn hos ett Nokia servicecenter, men de tar nok noen hundre for jobben. Ellers vil jeg anbefale å sjekke ut GSMhosting Der fikk jeg tak i norsk programvare til min spanske Samsung SGH-E730.
Lagrima Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg lurer på om det er mulig og få min Spansk kjøpte Nokia 3120 til å bli Norsk så jeg kan få norske menyer men aller vikigst norsk T9 ordliste.Har for øyeblikket støtte for en hel haug med språk i Europa som jeg bare snakker og forstår ett av flytende... Engelsk, kan litt Spansk men nok tomprat. Er det noen 3 parts programvare som jeg kan bruke til å flashe om firmware'n med en Norsk en om det er mulig? 6618063[/snapback] Vet ikke om det er mulig på din, men jeg måtte bruke wotanserver.com for å få norsk på min mobil (SEw810i) etter at en oppdatering etterlot kun engelsk. La merke til at lista med telefoner er lang, kan godt hende din telefon også kan flashes slik. Må ha kabel for å koble telefonen til pc, og du må betale 7 € for tjenesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå