Gå til innhold

Lav 3Dmark03 score?


D4NY

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier at prosessoren er problemet, men det er jo tross alt 2,8GHz selv om Dual Core ikke teller så mye i 3DMark03 og 05. Trådstarter har bare 200MHz mer og ikke DC, dessuten dårligere grafikkort og mindre minne. Han fikk 10800 poeng (noe som blir betegnet som lite av andre brukere her inne) mot mine ynkelige 7944. Skulle likt å vite hva 200MHz har å si.

 

Er det noen innstillinger et eller annet sted jeg burde forandre på?

 

En annen ting: Er AMD sine prosessorer så overlegne Intel sine at det forklarer forskjellene til andre på dette forumet? Det virker som alle har AMD her inne. Må si at jeg forventet meg ca 12000 da jeg satte igang 3DMark03. :hmm:

 

Får slå meg til ro med at 3DMark06 scoren ikke var så langt under det jeg forventet.

Endret av T-2000
Lenke til kommentar
Du sier at prosessoren er problemet, men det er jo tross alt 2,8GHz selv om Dual Core ikke teller så mye i 3DMark03 og 05. Trådstarter har bare 200MHz mer og ikke DC, dessuten dårligere grafikkort og mindre minne. Han fikk 10800 poeng (noe som blir betegnet som lite av andre brukere her inne) mot mine ynkelige 7944. Skulle likt å vite hva 200MHz har å si.

 

Er det noen innstillinger et eller annet sted jeg burde forandre på?

 

En annen ting: Er AMD sine prosessorer så overlegne Intel sine at det forklarer forskjellene til andre på dette forumet? Det virker som alle har AMD her inne. Må si at jeg forventet meg ca 12000 da jeg satte igang 3DMark03. :hmm:

 

Får slå meg til ro med at 3DMark06 scoren ikke var så langt under det jeg forventet.

6652523[/snapback]

 

kan nevne at eg fekk 8000 (8014 for og vere nøyaktig)i 3dmark03 før eg flashet bios ... fikset mangen problem da eg flashet biosen....

 

du har vel kraftig nok psu til og drive systemet dit?

Lenke til kommentar
kan nevne at eg fekk 8000 (8014 for og vere nøyaktig)i 3dmark03 før eg flashet bios ... fikset mangen problem da eg flashet biosen....

 

du har vel kraftig nok psu til og drive systemet dit?

6655273[/snapback]

 

 

flashet biosen... Er ikke så avansert ennå, hva vil det si og hvordan gjøres det?

 

Har ellers ikke noe problem med ytelsen til psuen med de programmene og spillene jeg bruker, men det er alltid hyggelig med gode testresultater.

Lenke til kommentar
kan nevne at eg fekk 8000 (8014 for og vere nøyaktig)i 3dmark03 før eg flashet bios ... fikset mangen problem da eg flashet biosen....

 

du har vel kraftig nok psu til og drive systemet dit?

6655273[/snapback]

 

 

flashet biosen... Er ikke så avansert ennå, hva vil det si og hvordan gjøres det?

 

Har ellers ikke noe problem med ytelsen til psuen med de programmene og spillene jeg bruker, men det er alltid hyggelig med gode testresultater.

6655788[/snapback]

 

Spørs det hviklet hk du har ;)

 

har ikkje vert så mye borti flashing av msi hk, men det skal vel let gjørest!?

Vist du har asus hk så er det barre og laste ned AsusUpdate :D

 

NOTE: Vist du ikkje klare og lasta ned drivarane gjennom AsusUpdate slik som meg, så går du på Asus sine heima sider og laste ned den nyaste drivaren til biosen din (IKKJE last ned Demo versjon av bios)

 

edit: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us

 

enkelt og gret :p

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...