Gå til innhold

Flytting av Character


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil, fra PVP ---> PVE går fint.

 

Realm restrictions:

You may transfer characters from PvP to PvE realms, but transfers from PvE to PvP realms are not allowed.

Transfers from PvP to PvP realms are only possible if there is no faction violation. If you already have a character on your desired destination PvP realm, then you will not be able to transfer any characters of the opposing faction to this realm.

You may only transfer characters to a realm as long as you will not exceed the maximum of ten characters per realm at your destination once the transfer is complete.

Realms that frequently have queues and/or regularly show a high concurrency may be taken off the list of eligible destination realms to prevent overpopulating realms through character transfers.

You may not transfer to a realm that has not yet opened the gates to Ahn’Qiraj, unless the realm is at least 180 days old.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Han spurte om det går å transfere fra en pve til Silvermoon.

Silvermoon er da vitterlig en PvE server.

 

Lista sier bare at man kan transfere fra Silvermoon.

Ut fra det jeg skjønner så kan man ikke transfere til fulle servere, noe Silvermoon er desverre...

 

Synes forøvrig at det er umåtelig trist at det ikke går å flytte PvE chars til PvP servers. Problemet er at jeg ikke har blitt ganka nok mens jeg levla liksom? Hva om jeg lover å ikke ta igjen de første to ukene, skulle jo ikke være noe problem å ta en PvE carebear nabb som meg uansett :)

Lenke til kommentar
Synes forøvrig at det er umåtelig trist at det ikke går å flytte PvE chars til PvP servers. Problemet er at jeg ikke har blitt ganka nok mens jeg levla liksom? Hva om jeg lover å ikke ta igjen de første to ukene, skulle jo ikke være noe problem å ta en PvE carebear nabb som meg uansett :)

6617063[/snapback]

 

Kanskje det er fordi Blizzard er redde for at mange vil angre når de oppdager den harde virkeligheten på en PvP server? Dersom man er vant til at det går fint å solo queste i alle områder, kan det jo hende mange vil angre når de oppdager at det ikke alltid er like lett på en PvP server, og kanskje man vil ønske å flytte tilbake til en PvE server igjen. Det betyr mer jobb for Blizzard...men mer penger også da :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...