Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Du har jo så mange fine alt's til å poste med :'< 6615557[/snapback] det tok ikke lang tid før du svarte her heller nei.. få den sie stumpen din på vt da 6615560[/snapback] kk
Speik Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Du har jo så mange fine alt's til å poste med :'< 6615557[/snapback] det tok ikke lang tid før du svarte her heller nei.. få den sie stumpen din på vt da 6615560[/snapback] kk 6615690[/snapback] Er det virkelig nødvendig og poste "kk"? Er jo bare spam likevel, private samtaler tas på PM. On topic: Hvor finner jeg mer info om denne serveren? Ser det ikke på wow-europe.. Uansett, kult med helt fresh server, kanskje jeg stikker innom.
sigz Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hmm. Fikk litt lyst til å rerolle nå. *Starte opp en dorf priest..* Siden jeg byttet realm med mainen min måtte jeg bytte navn. Kan jo bruke mitt gamle navn, Kjellaug!
flakken Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Stakkars den her realmen.... Den er en av to realms i battlegroup 9, og den andre realmen er Kor'Gall som er en veletablert realm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå