PelleP Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tror dere at dette minnekortet kan brukes til W810i?
PelleP Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Ja, det kan det. 6610058[/snapback] Jo, det var vell det jeg trodde! Det tok ikke lang tid å fylle 500 MB-kortet! Ingen som har noen motforestlillinger?
Terapeuten Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hei. Bruker selv ett 2gb minnekort på min K750i uten problem, så da tar nok "walkman-mobilen" minst 2gb. Har også hørt rykter om at 4gb minnekort også funker. Det som er verre er at jeg med min nyinnkjøpte K800i ikke har mer enn 1gb minnekort tilgjengelig. Nesten litt småsurt at denne kongemobilen har inntil videre mindre kapasitet enn K750i (Som og så er en super telefon...) Men det kommer vel forhåpentligvis større kort til K800i også da :-) Forresten, om du skal ha det ett 2gb minnekort til din w810i så anbefaler jeg deg å stikke innom qxl.no å fikse deg ett der. Jeg gjorde det, og det kostet meg ikke mer enn 510.- levert i postkassa.. Og det var ett orginalt, nytt kort fra Sony... Laup og kjaup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå