Gå til innhold

Hva synes dere om holdbarheten på hardware?


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om holdbarheten på hardware og andre ting som el - produkter?

Jeg synes det er for dårlig. Jeg har en pc fra datakjeden som har et 6600gt kort. Før pcen var et år gammel, var det feil på grafikkortet. Broren min som har en pc som er lik, fikk og problemer med grafikkortet. Samme med en venn av meg som hadde et 6600gt kort, feil på den og. Jeg har hatt 2 mobiltelefoner og begge har det vært en feil på. Feks nokia 3510ien min slukket før 1 år var omme. Samme med min sony erricson k700i der jeg fikk problemer med joysticken. Hva synes dere om holdbarheten til hardware eller el- produkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv hatt et 6600gt kort omtrent uten feil (1 feil p.g.a. overklokking) i 1 år.

Ikke har jeg hatt feil på mobiltelefonene mine de siste 10 årene heller.

Ingen andre hardware feil heller.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro  :hmm:  Kanskje du og dine venner har dårlig karma  :!:

6608181[/snapback]

 

Kansje det, men jeg har alltid vært uheldig med alt el- greier jeg kjøper. Enda jeg behandler dem godt.

Lenke til kommentar

Holdbarhet på datakomponenter er vel generellt sett ekstremt høy. Hvis du først har unngått å få en vare som er defekt i utgangspunktet, så holder jo de fleste datakomponenter i åresvis. Som regel langt forbi det tidsrommet når de holder noen faktisk verdi ihvertfall.

 

Spesiellt chipper som ram og CPU osv. holder jo lett i mange tiår selv i daglig bruk. Det er vel ikke så mange andre produkter som man kan si det samme om?

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...