Gå til innhold

bruke kamera i front på nokia 6289?


Anbefalte innlegg

kjøpte meg just en ny nokia 6280 å lurte på to ting

for det første er det mulig å bruke kameraet i front til andre ting en bare videosamtale?

for det andre når jeg prøver å starte en videosamtale kommer det bare :"ingen kontakt med UMTS-nettverk"

 

takk på forhånd

 

EDIT: rettet noen skriveleifer

Endret av the_bitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamera: Nei, du kan ikke bruke front-kameraet til annet enn videotelefoni på 6280. (Med mindre dette er blitt endret i software siden jeg hadde demo'en fra Nokia for et par måneder siden...)

 

UMTS: Hvis du har NetCom eller en operatør som benytter NetCom sitt nett, må du ha et såkalt 3G-kort for at videotelefoni/UMTS skal fungere. Gamle SIM-kort støtter ikke 3G. I tillegg må du befinne deg et sted hvor det er UMTS/3G-dekning. Nytt kort får du hos din operatør.

 

Hvis du har Telenor og videotelefoni ikke fungerer, sjekk om det er dekning der du er og kontakt evt Telenor kundeservice.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Og for å føye på litt; NetCom kontant søtter foreløpig ikke videosamtale (i følge netcom kundeservice 05050) og, som allerede sagt må du ha ett nokså nytt sim kort. Da de gamle fra netCom ikke kan oppdateres til 3g støtte.

 

Ring 05050 å bestill nytt i tilfelle :) Har du CHess, Telenor, Tele2 osv skal videotelefoni funke så langt du har 3g dekning.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...