Avenged Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Eg har et problem, eg får ikke legge til skins til CSS i SteamApps, mappen er helt annerledes en CS 1.6 Spillet med BOT's. Noen som kan veilede meg til hvordan eg bytter skins. Eg finner ikke skins filene osv..
Avenged Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 (endret) Eg lurer fælt på noe,i går så lasta eg ned en del skins til CSS, å gledet meg til å få "Nye" våpen. Men da eg skulle inn på Model mappen på "SteamApps" så var det bare en "Player" mappe med Admin Terrer . Så er det noen som har Skins, eller vet hvordan du finner filene og bytter dem ut med di downloada. Eg er veldig Takknemlig. Eg kan bare bytte skin på CS 1.6 (Bot spillet og lan) please, eg trenger svar så innmari! Endret 4. august 2006 av lilcheeze
-Jungeldyret Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det kan hende at det står noe på den siden der du laster ned skins fra.
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det kan hende at det står noe på den siden der du laster ned skins fra. 6612983[/snapback] Typisk at han ikke tenker på det. Google it FFS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå