Gå til innhold

Fikk en gratis musematte*


wilzoo

Anbefalte innlegg

Var en tur innom Datakjeden Trondheim i dag for å kjøpe litt stasj og ble spurt i kassen om jeg brukte PC'en ofte (som jeg sa jeg gjorde) og om jeg ville ha en gratis musematte på vilkåret at jeg ga dem en tilbakemelding om hvordan matta var i praksis. Genialt :D

 

Det var en offisiell HL2 matte laget av COMPAD.

 

Her er bilder:

Deathmatch1.jpg

deathmatch_1.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Stilig, meeen..

Er det du som er avbildet på matten forresten?

Nei.. For det ser ikke ut som om du får en musematte i hodet.. :p

 

Hva logoen hadde med Half Life å gjøre er uviss.

Iøyefallende er matten.

 

Så:

Hva synes du om den?

Lenke til kommentar

Akuratt passe størrelse, ikke for stor, ikke for liten selv for de med middels lav sensitivitet i spill. Ganske glatt overflate men underlaget er godt til en del museaktivitet. Liker overflaten bedre enn Steelpad S&S og Qpad'ene. Eneste drawbacket hittil er at hvis du smuler på den kan det lage stygge riper om du ikke koster dem bort men de fleste har vel manerer nok til å kunne holde skrivebordet nogenlunde rent.

Lenke til kommentar
Stilig, meeen..

Er det du som er avbildet på matten forresten?

Nei.. For det ser ikke ut som om du får en musematte i hodet.. :p

 

Hva logoen hadde med Half Life å gjøre er uviss.

Iøyefallende er matten.

 

Så:

Hva synes du om den?

6604436[/snapback]

Tydeligvis du ikke har spilt Deathmatch-modden til HL2 :love: .

Lenke til kommentar

Tydeligvis du ikke har spilt Deathmatch-modden til HL2 :love: .

6605246[/snapback]

 

Var det så åpenbart?

Uff.

6607639[/snapback]

Hehe, forhåpentligvis har du spilt HL2 og da burde du være kjent med gravity-gun. Da gjenstår det bare å finne nærmeste do, plukke det opp og sikt mot nærmeste motspiller og skyt. Som en annen her på forumet sa, ingenting er som godt gjennomfort dass-kill :!: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Hehe, forhåpentligvis har du spilt HL2 og da burde du være kjent med gravity-gun. Da gjenstår det bare å finne nærmeste do, plukke det opp og sikt mot nærmeste motspiller og skyt. Som en annen her på forumet sa, ingenting er som godt gjennomfort dass-kill  :!: .

6608335[/snapback]

 

For å legge bort tvilen, så har jeg ikke spilt HL2.

Jeg vil derfor peke på motivet til musematten; En person som får et vannklosett kastet etter seg, og dette treffer ham i hodet.

 

La meg stille dette spørsmålet dere synes er tåpelig; hva har et toalett med HL2 å gjøre? Du nevner gravity-gun?

 

Noen som kjenner til hvilken pris matten vil koste?

Var matten myk eller stiv?

Kvalitetsmessig inntrykk?

Lenke til kommentar

I Half Life 2 har du et våpen kalt Gravity Gun. Med dette våpenet kan du plukke opp gjenstander som f.eks. en tønne. I tillegg til å plukke opp ting, kan du også skyte de i enorm fart. I Half Life 2 har du en multiplayer-mod som heter Deathmatch, der det baserer seg på at alle spillerne spiller mot hverandre. Med andre ord, ingen lag. I denne modden spiller du i samme omgivelsene som Half Life 2, der du har alt ifra tønner til spann, men i dette tilfelle, kan du også plukke opp et toalett, som du kan skyte på f.eks. en motspiller. Og du må jo innrømme at det er litt komisk å bli drept av et dass :cool: .

 

Og hva dette har med musematten å gjøre gjenstår å finne ut selv :tease: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Ah!

Det gav vesentlig mer begrunnelse for hvordan Valve og et toalett stod sammen..

Kanskje de skulle starte joint-venture med rørleggere??!

 

OT:

Kjenner noen til om matten kommer i andre farger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...