Gå til innhold

Feil på sensor?


Anbefalte innlegg

Er akkurat feridg med å bygge pcen min :D ,men når jeg startet opp i BIOS var tempen på cpu 86 grader C, kjører på en boxed vifte for øyeblikket. Kan det være feil på sensoren eller er CPU`en min 86 grader? Har kjent rundt viften og det føles definitivt ikke ut som 86 grader mer 30-40 spørr du meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er akkurat feridg med å bygge pcen min  :D ,men når jeg startet opp i BIOS var tempen på cpu 86 grader C, kjører på en boxed vifte for øyeblikket. Kan det være feil på sensoren eller er CPU`en min 86 grader? Har kjent rundt viften og det føles definitivt ikke ut som 86 grader mer 30-40 spørr du meg..

6603659[/snapback]

Prøv å oppdater bios på hovedkortet ditt, det hjalp meg en tid tilbake.

Hvis du ikke finner hvor du kan laste ned driveren så skriv navnet på hovedkortet så skal jeg finne det for deg :tease:

Lenke til kommentar
Er akkurat feridg med å bygge pcen min  :D ,men når jeg startet opp i BIOS var tempen på cpu 86 grader C, kjører på en boxed vifte for øyeblikket. Kan det være feil på sensoren eller er CPU`en min 86 grader? Har kjent rundt viften og det føles definitivt ikke ut som 86 grader mer 30-40 spørr du meg..

6603659[/snapback]

Prøv å oppdater bios på hovedkortet ditt, det hjalp meg en tid tilbake.

Hvis du ikke finner hvor du kan laste ned driveren så skriv navnet på hovedkortet så skal jeg finne det for deg :tease:

6603801[/snapback]

MSI K9N Neo-F heter hovedkortet. Men jeg glemte å ta på strømkontakten til skjermkortet og feste den til hovedkortet, men jeg ser ingen kontakter som passer den typen. Kan du hjelpe? XFX 7900GT heter skjermkortet.

Lenke til kommentar
Er akkurat feridg med å bygge pcen min  :D ,men når jeg startet opp i BIOS var tempen på cpu 86 grader C, kjører på en boxed vifte for øyeblikket. Kan det være feil på sensoren eller er CPU`en min 86 grader? Har kjent rundt viften og det føles definitivt ikke ut som 86 grader mer 30-40 spørr du meg..

6603659[/snapback]

Prøv å oppdater bios på hovedkortet ditt, det hjalp meg en tid tilbake.

Hvis du ikke finner hvor du kan laste ned driveren så skriv navnet på hovedkortet så skal jeg finne det for deg :tease:

6603801[/snapback]

MSI K9N Neo-F heter hovedkortet. Men jeg glemte å ta på strømkontakten til skjermkortet og feste den til hovedkortet, men jeg ser ingen kontakter som passer den typen. Kan du hjelpe? XFX 7900GT heter skjermkortet.

6603902[/snapback]

Vet ikke hvilken socket du har og er det nforce4 på hovedkortet?

http://www.msi.com.tw/program/support/bios...(AMD%20K8)&ID=2

Lenke til kommentar
hehe det var litt morsom ting å greie å glemme. men jeg hvet hvordan det er når man setter sammen en PC og ting gjerne skal gå fort for man vil gjerne prøve pcn. hehe men en god latter ja

6605569[/snapback]

Hehe det stemmer, men pcen kræsjet under formateringen av windows install. Nå når jeg tar pcen på kommer det opp masse standard greier at alt er koblet til og sånn, men når jeg skal begynne på windows install igjen hevder instllasjonen at jeg ikke har noen HD koblet til. Har sjekket om det kan være kontakter til HD som ikke er i. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...