Gå til innhold

Trenger bedre våpen. Hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er mitt våpen.

http://www.thottbot.com/?i=6660

jeg trenger bedre.

Hvilken instance finner jeg et bedre våpen i, bortsett fra de virkelig store plassene sånn som molten core og naxxramas..

all hjelp er velkommen.

Må være 2 hånds, men kan være sverd, øks, hva som helst.

6602860[/snapback]

Anbefaler Ice Barbed Spear på det sterkeste. Den får du i AV. Er gansske lett å skaffe, men det kommer også litt an på hvilken server du spiller på. Men vet ikke om noen spesiell instance atm som dropper noe bedre.

Skrevet

Det jeg mente var å oppnå exhalted med Frostwolf clan (de man sloss for i Alterac Valley). Exhalted er en slags grad av reputation. Man starter på neutral, dermed friendly, honoured, revered og til slutt exhalted. Når man er exhalted vil man få tilgang til spesielle rewards, deriblant veldig gode epix til en liten penge.

Skrevet

da er det best jeg jobber på, det har vært rykter om at Blizzard skal "nerfe" rewardsene fra AV enda mer.

AV er meget bra i forhold til andre rep plasser.

Skrevet
da er det best jeg jobber på, det har vært rykter om at Blizzard skal "nerfe" rewardsene fra AV enda mer.

AV er meget bra i forhold til andre rep plasser.

6632484[/snapback]

For warriors og de som bruker Mace ja, men ikke castere. Det er noe dårlige greier. Ringen er ikke god heller. Vet ikke om jeg gidder å bruke gull på den igjen (blir snart exalted med ny char)

Skrevet

ALT man får for casters i AV er bare crap, så hvis du er warrior/rogue er AV exhalted imba, er du caster burde du bare glemme det (og ja, caster ringen er elendig).

Forresten, mounten er jo nesten like dyr som en vanlig mount, og den ser helt jævlig ut imo.

Skrevet
ALT man får for casters i AV er bare crap, så hvis du er warrior/rogue er AV exhalted imba, er du caster burde du bare glemme det (og ja, caster ringen er elendig).

6633141[/snapback]

Ja, fnys! 40 firedmg på offhand, hvem trenger vel sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...