Gå til innhold

Bloodseeker vs. IBS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey, jeg er nå i den situasjonen at jeg ikke vet hvilket våpen jeg skal velge. Jeg skal bare pvpe, så IBS sin stamina ser kjekk ut.

MEN, jeg kunne også kjøpt en Lord Alexanders battleaxe for rundt 40+g og gått for x-bowen..

Hva syntes dere? Glemte å si at jeg er hunter ;D (Har 60 warrior som sig viser )

Endret av M@R7!N
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Går ut fra at du spiller warrior. IBS er bedre enn Lord Alexander's Battleaxe. Gå for IBS og skaff deg xbowen fra Stratholme eller noe lignende.

Endret av Pug
Skrevet
Ta x-bow'en det er en av de bedre blå ranged våpnet en kan få tak i. Du får tak i bedre melee våpen andre steder som Barbarous Blade (Dire Maul) eller 2x Bone Slicing Hatchet (Stratoholme).

6597932[/snapback]

Hvordan får du Barbarous Blade til å bli bedre enn IBS? Og dual Bone Slicing er vel bare aktuelt om man vil specce fury istedet for MS.

Skrevet
Hva syntes dere? Glemte å si at jeg er hunter ;D (Har 60 warrior som sig viser )

6597575[/snapback]

Hvordan de våpene er forr warriors vet jeg ikke men for hunters derimot er de bedre enn IBS.

Skrevet

6597575[/snapback]

Hvordan de våpene er forr warriors vet jeg ikke men for hunters derimot er de bedre enn IBS.

6598008[/snapback]

Ah, la ikke merke til editen :)

Skrevet

Bloodseeker på level 51. Peacemaker eller Barbarous Blade så snart du får sjansen!

Siden du er hunter er det OK å få bra ranged våpen så tidlig som mulig, siden det er dette du bruker 95% av tiden

Skrevet (endret)

Joda, men Ice barbed spear med 25 agi enchant er bedre i pvp enn barbarous blade.. Ser ikke noen andre pre bwl upgrades for denne (untatt lok) 2hander ftw :)

Kjøpte meg nettopp Heartseeking x-box, ettersom det nok kommer til å ta tid før vi vinner av :/

Må huske på at IBS+ carapace x-bow er 29Sta + survival talents.. Ganske mye..

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...