andbac2 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Heisann og god sommer til dere alle! Det er med tungt hjerte at jeg må gå til det skrittet å selge utstyret mitt, men skal studere og trenger sårt penger. Jeg lurer altså på hvor mye en kan ta for dette: Mesa Boogie Single Rectifier Solohead 50w fra 2000. Jeg kjøpte den av en kar som hadde hatt den i 4 år, og han hevdet hardnakket at den kun var brukt som øvings amp. Ser så godt som ny ut. Marshall 4x12 1960A Vintage vinklet kabinett, kjøpt brukt fra musikkforretning og kabinettet er fra 2002. Fremstår som brukt og er benyttet til noen gig'er. Fender Mexican Classic Stratocaster kjøpte jeg ny i 2002, minimalt brukt, byttet pickups Seymour Duncan SJBJ (dobbel coil) i bridg'en betalte i 2004 1600 for den og 2 stk. Seymour Duncan Alnico II Pro til 1150 pr. stk. Ble intonert i fjor og gitarbag følger med. Behringer V-Amp 2 kjøpt i 2002 for 1995.- og er også minimalt brukt. Hvor mye tror du jeg kan få for hver av disse artiklene? Og hvor bør jeg avertere de for å få en god pris? Mvh, Andreas Bachke
KimNK Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kvifor i helsike skal han spørre under audio? =| Står egentelig greit her, men trur det er størst sjangs for å få svar i Gitartråden under Musikkskaping. Tør ikkje å sette nokon takst på amp eller gitar, men kan sei deg såpass at du får 500,- for v-ampen om du er heldig.
KimNK Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ikkje under audio, dette er musikkutstyr, ikkje stereoutstyr.
andbac2 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 syntes det var vanskelig å plassere en topic som denne, men litt skjønn utøves vel? noen andre som har noe å kommentere? fyr løs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå