Gå til innhold

Noen Spørsmål Om Pro Cycling Manager 2006


Anbefalte innlegg

Hei, for noen uker siden lastet jeg ned demoen, noe som jeg syntes virket veldig artig og har spilt den etappen ca. 20 ganger. I dag var jeg hos en kamerat som hadde kjøpt fullversjonen og satt og spilte det nesten hele dagen. Elsket det og skal dra å kjøpe det nå.

 

Men har noen spørsmål: Hvordan få tak i de beste sykelistene? - Hver gang jeg prøvde å hente et kjent navn ble forespørselen avslått, hva skal man gjøre for å få sjangs til å hente de beste?

 

Hvordan spurte? - Når jeg kom til de siste km. posisjonerte jeg meg satt ytelsen på 99%, fikk opp spurtpanelet og stilte den til aggresiv, men sykelisten startet å spurte før jeg trykte på spurteknappen, noen som kan komme med en god spurt-teknikk?

 

Noen som vet om spirntere/klartrere/allroundere som er litt ukjente og lette å få tak i (fint om dere skriver navn, lag og hva han er god til)

 

-Ser fram til å diskutere pro cycling manager med dere :w00t: -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spurter, så legger jeg meg på hjul etter en som jeg vet er god i spurten.. Så ett par hundre meter fra mål, så trykker jeg på sprint knappen og rykker fra han xD Herlig spill.. Har tatt over Rabobank, vant nylig en ettappe i ett ritt, med lagkameraten som nr. 2 :)

Lenke til kommentar
Når jeg spurter, så legger jeg meg på hjul etter en som jeg vet er god i spurten.. Så ett par hundre meter fra mål, så trykker jeg på sprint knappen og rykker fra han xD Herlig spill.. Har tatt over Rabobank, vant nylig en ettappe i ett ritt, med lagkameraten som nr. 2 :)

6599474[/snapback]

 

Takk for tipset, skal testes :D

 

Hvor mange % har du ytelsen på i spurten ?

Lenke til kommentar
Når jeg spurter, så legger jeg meg på hjul etter en som jeg vet er god i spurten.. Så ett par hundre meter fra mål, så trykker jeg på sprint knappen og rykker fra han xD Herlig spill.. Har tatt over Rabobank, vant nylig en ettappe i ett ritt, med lagkameraten som nr. 2 :)

6599474[/snapback]

 

Takk for tipset, skal testes :D

 

Hvor mange % har du ytelsen på i spurten ?

6600595[/snapback]

 

 

Prosent i ytelse har ikke noe med hvor fort han spurter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...