Fjaslokt Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe headerfilene iostream.h og stdio.h til linux Red Har 8.0? har lett lenge men finner ikke noe. må ha disse filene for å klare å kompilere koden i linux.
wilbur Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Har du installert pakker for utvikling? Prøv også å installer kernel-kildekoden
Fjaslokt Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 installerte alle pakker.. rart dette, har noen peiling på hvor jeg kan skaffe filene ellers?
CaSh Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Disse filene skal da ligge der når man installerer borland eller what ever program du skal skrive c++ kode i.
nappy Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 hvis du bruke linux og gcc kan du faa tak i de filene der ved aa laste ned siste version av glibc glibc faar du tak i paa http://www.gnu.org og nei du MAA ikke ha de nevnte *.h filene for aa programmere, men jeg vil paa det sterkeste anbefale deg aa installere glibc paa nytt, ikke bare trenger du stdio.h for aa bruke printf, men gud vet hva annet du mangler. (lettere uvanlig aa mangle noen av de der *.h filene som kommer med glibc) lykke til :smile: kenneth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå