Gå til innhold

Liten jente med hund.


Kiter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger du å ha med så mye av bakgrunnen? Spesielt på de to øverste bildene synes jeg du burde valgt tettere utsnitt, bakgrunnen blir bare distraherende.

Les de første avsnittene i denne artikkelen om hvordan man bør velge utsnitt. "Get in close," er Jodie Costons mantra i denne artikkelen og jeg er enig med henne. På den måten vil du få mer fokus på det som virkelig er motivene i bildene, nemlig jenta og hunden (ikke treet i bakgrunnen).

 

-wiley

Lenke til kommentar

Jeg liker, i motsetning til andre over, de to siste best, kanskje er nummer to favoritten min, morsomt bilde!

Det første ødlegges mye for min del av manglende fokus i hundens ansikt, hadde den vært på plass hadde også dette nådt opp som ett godt bilde for familien å ha på veggen.

Det siste kan jeg ikke plassere fingeren på hvorfor jeg liker, antar komposisjonen og settingen snakker til meg.

Lenke til kommentar

Jodda!

Hva er det dere kunne tenke dere å se da?

Frister å få veldig god tilbakemelding på ihvertfall ett bilde jeg tar før jeg dør :p

Jeg har en Porsche Carrera 4 for hånden f.eks... Tenkte også å ta meg en tur opp på Verdens Ende på Tjøme en dag det er skikkelig drittvær...

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...