Gå til innhold

Liten skjerm 7-10" med ekte 800x600


buundi

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en liten skjerm som har en oppløsning på minimum ekte 800x600. Flere av de små skjermene jeg har funnet kan ha 800x600, men har egentlig en oppløsning på 800x480 som gjør at enkelte linjer på skjermen ikke vises korrekt. Jeg skal bruke skjermen til en spesiell kart programvare og da er jeg helt avhengi av riktig oppløsning. Noen som har tips/erfaringer. Hvis du har samme problem som meg så legg gjerne igjen en kommentar slik at jeg vet hvilken skjerm jeg ikke skal kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på jakt etter en liten skjerm som har en oppløsning på minimum ekte 800x600. Flere av de små skjermene jeg har funnet kan ha 800x600, men har egentlig en oppløsning på 800x480 som gjør at enkelte linjer på skjermen ikke vises korrekt. Jeg skal bruke skjermen til en spesiell kart programvare og da er jeg helt avhengi av riktig oppløsning. Noen som har tips/erfaringer. Hvis du har samme problem som meg så legg gjerne igjen en kommentar slik at jeg vet hvilken skjerm jeg ikke skal kjøpe.  :)

6588064[/snapback]

Hva med denne? Lilliput 10.4" FA1042-NP

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Ja så sannelig. På denne så står det iallefall at den har 800x600. Men flere av de skjermene jeg har sett på, så står det at den har en oppløsning selv om den ikke har det. F.eks denne: http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...6daf0c8355e6625 opplyses å ha 1024x768, og det stemmer forsåvidt at den kan vise den oppløsningen, men den har egentlig bare 800x480 så linjer i bildet forsvinner. Er det noen der ute som har testet lilliput 10.4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...