Gå til innhold

Raid group frames


Anbefalte innlegg

hei.

 

dette er probleme mitt: etter at jeg reinstallerte wow kjønnte jeg at jeg måtte fikse meg addons igjen, men det er en ting jeg ikke finner som jeg likte veldig godt i rainds.

nå har jeg standar versjonen av 40 mann`s raid frame på skjermen, altså liste over alle 40 i raide. det som er så dumt med den er at man ikke ser hvilke bøff de har på seg.

før så hadde jeg nettopp dette med at jeg kunne bare trykke på en kanpp så kom alle raid grp ut på skjermen og hvilke type bøff de hadde fått osv og lettere å se hva jeg skulle disspelle..

dette kan kanskje høres litt vanskelig og komlisert ut å lese, men håper dere kan hjelpe meg=) dsp.... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@  Black&White : Decursive er veldig pen og ha til og decurse osv. , men den er ban-able  :whistle:

6587598[/snapback]

 

Uhm, hvor i all verden har du den ideen fra? Decursive er ikke ban-able. Det er en fullt lovlig mod.

 

Det du tenker på var en tidligere hakket versjon som lot det binde decurse-keyen til tastene for å flytte deg, som gjorde at hver gang du flyttet på deg så forsøkte du å decurse. Den versjonen virker ikke mer, Blizzard fikset det loopholet for flere måneder siden.

 

Øystein

Lenke til kommentar
hmm, en av officera i guildet mitt har en bestevenn som er GM på Haomaorush ( Eller hvordan i helvette det skrives ) og han sier at det er Ban-able.

6588279[/snapback]

 

Bullshit, decursive er ikke over listen over bannede mods. Jeg tar slike "kompis av en venn av en bekjent av en olde-tante"-historier med en liiiteb klype salt ;)

Lenke til kommentar

Pluss at jeg prata med en GM selv for kanskje en-to mnd siden, på en venn sin acc. Siden jeg hadde hört myter om dette, tok jeg anledningen til og spörre om Decursive var Ban-Able. Ja, svarte GM'en. Hmm.

 

Elf_man ; Han officern i guildet, er en grei kar, og tror ikke han lyver så mye nei ;)

Lenke til kommentar
Pluss at jeg prata med en GM selv for kanskje en-to mnd siden, på en venn sin acc. Siden jeg hadde hört myter om dette, tok jeg anledningen til og spörre om Decursive var Ban-Able. Ja, svarte GM'en. Hmm.

 

Elf_man ; Han officern i guildet, er en grei kar, og tror ikke han lyver så mye nei ;)

6588309[/snapback]

 

Greit, gjør som du vil. Du og din guild som taper på det, ikke jeg. Er sikkert et par millioner wow-characters med decursive på, men skal du være vanskelig, så vær så god.

 

Over og ut.

Lenke til kommentar
Pluss at jeg prata med en GM selv for kanskje en-to mnd siden, på en venn sin acc. Siden jeg hadde hört myter om dette, tok jeg anledningen til og spörre om Decursive var Ban-Able. Ja, svarte GM'en. Hmm.

 

6588309[/snapback]

 

Hvis det er en ting som går igjen, så er det at GM'en ingame er relative tomskaller og normalt ikke helt vet hva de snakker om til tider. Så lenge det ikke er en blå post fra en Blizzard CM som sier det, så er ikke decursive forbudt.

Du finner lett masse poster fra CMer som må korrigere hva en GM har sagt ingame, og opplyse GMene om hva som faktisk gjelder.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Er vell så og si sant det, for GM sier mye feil.

 

Likevell så kommer jeg til og bruke Decursive hvis jeg lvl'er en mage, men jeg bare informerte dere. Men okei, dere sier at det ikke er det, jeg tror det er det. Fint, da får vi akkurat det et forum er laget for da :) Nemlig og ha forskjellige meninger om ting.

Lenke til kommentar
Pluss at jeg prata med en GM selv for kanskje en-to mnd siden, på en venn sin acc. Siden jeg hadde hört myter om dette, tok jeg anledningen til og spörre om Decursive var Ban-Able. Ja, svarte GM'en. Hmm.

 

6588309[/snapback]

 

Hvis det er en ting som går igjen, så er det at GM'en ingame er relative tomskaller og normalt ikke helt vet hva de snakker om til tider. Så lenge det ikke er en blå post fra en Blizzard CM som sier det, så er ikke decursive forbudt.

Du finner lett masse poster fra CMer som må korrigere hva en GM har sagt ingame, og opplyse GMene om hva som faktisk gjelder.

 

Øystein

6588378[/snapback]

 

I tillegg, den dagen Blizz bestemmer seg for at Decursive ikke skal være i spillet lenger, vil de antageligvis bare patche spillet slik at decursive ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Er vell så og si sant det, for GM sier mye feil.

 

Likevell så kommer jeg til og bruke Decursive hvis jeg lvl'er en mage, men jeg bare informerte dere. Men okei, dere sier at det ikke er det, jeg tror det er det. Fint, da får vi akkurat det et forum er laget for da :) Nemlig og ha forskjellige meninger om ting.

6588410[/snapback]

 

Ja, det er greit at folk har forskjellige meninger, men jeg skjønner ikke hvordan du kan mene at det er feil, når det er helt klart at Decursive er lovlig.

Lenke til kommentar
@  Black&White : Decursive er veldig pen og ha til og decurse osv. , men den er ban-able  :whistle:

6587598[/snapback]

 

1. April?

31. Juli?

 

 

Det der er bare bullshit, og du risikerer guildkick fra mange guilds om du ikke bruker den, hvertfall en illsint gm :D

6588882[/snapback]

 

Spiller ikke mage :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...