tommy_89 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hei, vurderer å gå for IPlink IP-telefoni, så hadde vært fint om noen kunne komme med erfaringer her? Det er dette tilbudet jeg vurderer å gå for: Men synes prislisten er mangelfull: Fasttelefoner i grønn sone 0,- Utstyr, nr. og etablering 1,- Månedspris 89,- Minuttpris til mobil og gul sone 0,99 Hva er da prisen for oppstart av samtale? Eller minuttpris til mobil i grønn sone?
Huni Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Sånn som jeg forstod det så var oppstarten pr samtale 0,49 kr, men kun når det kostet noe å ringe. Dvs. ingen oppstartsavgift når du ringer i grønn sone. Minuttprisen til mobil i alle soner er 0,99 kr. Minuttprisen til gul sone er også 0,99 kr. Men priser i rød sone står det ingenting om...
tommy_89 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 (endret) hmmm =/ Men da er jo egentlig alternativ 3 billigere da Eller tenker jeg feil nå? Alt. 3 har samme priser som kampanjen, bare at kampanjen har månedspris (89,-). Altså har man egentlig 89,- kroner man kan ringe for på Alt. 3 i forhold til sommerkampanjen Edit: Forstår det hele nå, kampanjen er for de som ringer til utlandet Endret 30. juli 2006 av tommy_89
arve5 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hei, Kampanjen var (ikke lenger nå) en mulighet for å skaffe seg ip-telefoni for første gang. Billig adapter Alt. 3 er det billigste alternativet for de som ringer lite og vil kjøpe adapteret for 349,-. Hey! utlandsprisene gjelder for alle abonnement hos IPLink. Hilsen Arve (som jobber i IPLink).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå